chiddush logo

הכירו את SURI, האתר שבו תוכלו לקנות מזוזות מודרניות ואיכותיות

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 21/11/2023

אם יש נושא שללא ספק אפשר לחשוב עליו בתור נושא ישן הוא כל הנושא של תשמישי קדושה ויודאיקה. רוב העיצובים נראים מאוד דומה כבר הרבה מאוד זמן. אבל אצל SURI החליטו לשנות את זה.

עיצובים מודרניים וחדשים

כמובן אי אפשר להתעלם מהעיצובים הישנים והקלאסיים כי יש הרבה מאוד אנשים שאוהבים אותם. בין אם זה רגש נוסטלגי ובין אם כי הם פשוט לא חושבים שמזוזות זה חלק כל כך משמעותי מהעיצוב של הבית והחדר אין שום בעיה עבור האנשים האלה עם העיצובים הישנים של המזוזות. עם זאת יש הרבה מאוד אנשים שמקדישים יותר זמן ומחשבה גם לפרטים היותר קטנים של עיצוב הבית. לא רק התמונות, הרצפה והרהיטים - גם המשקוף, החיפוי ואפילו המזוזות. אז מה מיוחד אצל SURI? העיצוב.


אנחנו ממליצים לכם לנסות להיכנס לאתר SURI ולראות את העיצובים של המזוזות. מגוון רחב מאוד של מזוזות בעיצובים שונים ומיוחדים. החל מעיצובים מודרניים ועכשויים לעיצובים קלאסיים שמשמרים את הכבוד של העיצובים הישנים עם הנגיעה האישית שלהם. אפילו תוכלו למצוא מזוזות מחומרים שונים כמו בטון, טרצו, עץ ואפילו מזוזות חדשניות שעשויות בהדפסה דיגיטלית.

כמה עולות המזוזות האלו?

האמת, המזוזות לא יקרות בכלל. המחיר של רוב המזוזות הסטנדרטיות נע בין 120 - 150 שקלים עבור מזוזה בודדת. אם תרצו לקנות מארז של מזוזות המחיר יהיה כנראה באזור 400 - 500 ש"ח בהתאם למספר המזוזות שתרצו לקנות. כמובן למי שחושש המזוזות האלו כשרות והן עשויות עבודת יד. המחיר לא קורע את הכיס וגם נותן את הכבוד לעסק קטן בתחילת דרכו שרוצה להביא משהו מיוחד לעולם היודאיקה. באתר תוכלו גם לקרוא על הסיפור שלהם ולהבין מאיפה הגיעה התשוקה הזו.

יש עוד דברים חוץ מזוזות?

כמובן! נכון לכתיבת המאמר הזה המיקוד העיקרי הוא אכן מזוזות, אבל עדיין ניתן למצוא מגוון מוצרי יודאיקה כמו חנוכיות, תכשיטים, קלפים, פמוטים ועוד ועוד. אם תחליטו לבקר תוכלו להתרשם ממגוון המוצרים שמכינים שם בעבודת יד ואולי אפילו תמצאו משהו שאתם אוהבים מספיק בשביל לעזור לקשט את הבית שלכם.

איך מגיעים לשם?

אמרנו מודרני? החנות היא חנות אינטרנטית כך שתוכלו לקנות את המזוזות או מוצרי היודאיקה האחרים אונליין במשלוח עד אליכם הביתה. המשלוח מהיר מאוד ולוקח סך הכל בין 2 ל3 ימי עסקים כך שאם אתם מוצאים את עצמכם עם 10 דקות פנויות אתם יכולים לשוטט שם ולמצוא את עצמכם עם מזוזות או מוצרי יודאיקה נוספים במהירות. עוד יתרון של קניית המזוזות אונליין, מעבר לעובדה שלא תצטרכו לצאת מהבית, הוא שבאמת תוכלו לעשות את זה בנוחות שלכם. חזרתם מהעבודה וכל חנויות תשמישי הקדושה סגורות? עדיין אפשר לקנות את המזוזות שאתם צריכים לבית החדש או הקיים בזמן שאתם עושים את שאר הסידורים כמו האריזה של הבית הישן והרהיטים, מעבירים את האינטרנט או כל דבר אחר.


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע