chiddush logo

התמודדות עם טיפול באדם סיעודי – איך עושים זאת?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 18/10/2023

למרות שלכולנו מאוד נעים לחשוב שאנחנו שולטים על כל דבר בחיינו, בפועל זה לא לגמרי כך. בפועל כל אחד מאיתנו עלול להפוך להיות אדם סיעודי, ומדהים לראות ולגלות שזה גם עלול לקרות ברגע אחד. אומנם זה נכון שברוב המקרים אנשים סיעודיים הם אנשים מבוגרים, אך בפועל, הם לא היחידים. אדם עלול להפוך להיות סיעודי גם בצעירותו, בשל מחלות כאלה ואחרות או בשל תאונה קשה. מה שמשותף לכל המקרים הללו, זו ההתמודדות הלא פשוטה. האם ידעתם שטיפול באדם סיעודי עולה בערך 7,900 ₪ לחודש? איזו משפחה יכולה להוסיף את ההוצאה הקבועה הזאת בכל חודש? זו בדיוק הסיבה שבגללה חשוב לעשות ביטוח סיעודי כללית. רק ביטוח כזה ייתן לכם לפחות את השקט הנפשי ואת הידיעה שאם הרגע מכל קורה, יהיה לכם לפחות איך לממן את העניין.

 

איך מקבלים את הפיצוי שמגיע לאדם סיעודי?

 

מטבע הדברים, אם אדם הפך להיות סיעודי, הוא לא יוכל להגיש בעצמו תביעה. הוא יצטרך את עזרתכם – האנשים שאוהבים אותו ומלווים אותו. עם זאת, זה שאתם אוהבים את אותו אדם זה לא מספיק. אתם צריכים לעזור לו ולכן נשאלת השאלה: כיצד עושים זאת? כאן בדיוק נכנס לתמונה עו"ד רועי לייכטמן. מדובר על עורך דין מוכשר ומקצועי שהמומחיות שלו אלה הן תביעות סיעוד. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מגדילים את הסיכוי של אותו אדם אהוב לזכות בתביעת הסיעוד, עליכם לפנות אל עו"ד שבאמת מכיר את התחום הזה.

 

הניסיון, המקצועיות וההיכרות עם תחום הסיעוד

 

אתם תוהים מדוע עו"ד רועי לייכטמן הוא הבחירה הנכונה עבורכם? אם כך, כדאי שתדעו: הוא מכיר את תחום הסיעוד לעומק. הוא עזר כבר ללא מעט אנשים להתמודד במצבים דומים למצב שבו אתם נמצאים. חלק מהעניין בתביעות סיעוד הוא להבין ולדעת כיצד מגישים אותן. איך אפשר לעשות את הדברים כך שהתביעה תקבל את מלוא תשומת הלב. בנוסף, כמובן שאם אתם פונים אל עורך דין שבאמת מכיר את התחום, הוא גם יידע כיצד להגיש את התביעה בצורה הנכונה. לכן, למרות שאתם יכולים לקרוא לא מעט על תביעות שונות בתחום הסיעוד, כלל לא בטוח שכדאי יהיה להגיש אותן לבד. ההפך הוא הנכון. רצוי מאוד לפנות לעו"ד, ורצוי גם שתעשו זאת כמה שיותר מהר. ממש כפי שקורה בהרבה תחומים אחרים, גם כאן יש עניין של התיישנות אחרי זמן רב. לכן, אם תוכלו להגיש את התביעה כמה שיותר מהר, למה לדחות זאת? מעבר לכך, אתם גם לא רוצים להתמודד לבד עם העלות של הטיפול באותו אדם סיעודי. לכן רצוי לברר עוד היום באיזה עורך דין אתם בוחרים ולהשתמש בשירותיו, כי חבל על כל יום שעובר.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע