chiddush logo

איך לשמר לקוחות כמעצב שיער?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 30/6/2023

אל תתבלבלו, ספרים, ממש כמו כל אנשי המקצוע בימינו, צריכים לדעת הכול מהכול. זה כבר לא העולם הישן, בו מספיק להיות טובים במה שאתם עושים, ולתת לטבע לעשות את שלו. המקצוע שבחרתם תחרותי, והרווחים יכולים להיות גבוהים מאוד. כדי להצליח באמת, צריך לבנות קהל לקוחות יציב ונאמן, וכדי לעשות זאת יש לשים תשומת לב לפרטים הקטנים. אתם צריכים להתאים את הכול כדי לפנק את הלקוחות שלכם ולתת להם שירות כמה רמות מעל, ולעיתים ציוד איכותי כמו מכונת קפה מפנקת או ציוד מותאם בול כמו כיור נייד למספרה עושה את ההבדל.

הם באים כי הם אוהבים אתכם, הם באים כי הם אוהבים את העבודה שלכם, והם באים כי כיף להם. כיף זה לא רק להסתפר, אלא זה כל מה שמסביב, ובשביל זה אספנו עבורכם את הידע הזה.

שימור לקוחות עיצוב שיער:

1.      תשמרו איתם על קשר – אתם צריכים לדעת כל כמה זמן הם צריכים להסתפר. אתם צריכים לדעת האם לצפות לאירוע בקרוב (או ברחוק). ואתם צריכים לשמור איתם על קשר בהתאם. קבלו מהלקוחות שלכם אישור להיות איתם בקשר במייל, בוואטסאפ או בכל צורה שמתאימה לכם, ותעשו זאת. שלחו להם מבצעים בזמן, הזמנה להקדים ולשמר תור לפני החגים, ימי הולדת וכיו"ב.

2.      תציעו להם חוויה – לא רק תספורת, כפי שכבר ציינו, אנשים חוזרים לאן שכיף להם. אם אתם מציעים להם אזור המתנה מפנק, אתם מציעים להם משהו חשוב לא פחות מהתספורת עצמה. מכונת קפה מקצועית, עמדת הטענה לטלפון, אפילו כיבוד, מה שהם צריכים, שיהיה להם. זה משתלם לאורך זמן.

3.      שתפו פעולה – להגדיל ראש זה (כמעט) תמיד טוב, ובטח כאשר מדובר בשימור לקוחות. מי שמסתפר אצל מעצבי שיער מקצועיים לרוב אוהב את החיים הטובים, ואתם יכולים להגדיל ראש על ידי שיתוף פעולה עם ספקי שירות ומוצרים נלווים בתחום זה. צרו רשת של קשרים והנחות ללקוחות שלכם ושל הקולגות שלכם בתחומים נושקים הקשורים ל"לייף סטייל", והציעו זאת ללקוחות שלכם, כמו גם שהפרטנרים שלכם יציעו את השירות שלכם בעסק שלהם.

ציוד מעולה – או יותר ממעולה

כיור נייד למספרה, מראות רחבות ומחמיאות, מושבים מפנקים ברמה של מחלקה ראשונה או עסקים, אלו הם חלק מרשימת ציוד החובה למעצב שיער שמחפש לייצר שם לעצמו, ולשמר את הלקוחות שלו כדי להמשיך ליהנות מעסק משגשג כל השנה, שנה אחרי שנה, ולהיות "סולד אאוט" כל הזמן.

כדי לקבל השראה לציוד שאתם צריכים, חפשו את עמי גרוס - ציוד למספרות, ותתחילו לצייד את המספרה שלכם בציוד הכי מפנק והכי מתקדם, כדי לייצר שם טוב לעסק שלכם, כמו גם כדי לאפשר לכם לתת את הטוב ביותר שלכם ברמה המקצועית, כי בסופו של דבר – בשביל זה הם באים, ולזה הם יחזרו, כי אחרי הכול, אתם חייבים לספק שירות מושלם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע