chiddush logo

שירותים חשובים לחיים: ביטוח שיניים, רופא עד הבית, ועוד

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 29/3/2023

 יש כל מיני דברים שכדאי לעשות בחיים המודרניים, כל מיני שירותים ואפילו כל מיני מכשירים שחובה שיהיו לנו. אחד מהם זה לדוגמא הטלפון הסלולרי, שאי אפשר בלעדיו. המחשב האישי, האפליקציות והתוכנות, כרטיס האשראי, כל מיני דברים שפשוט חובה שיהיו לנו. דבר נוסף שכזה הוא, לדוגמא, ביטוח שיניים, ממש כמו ביטוח בריאות וביטוח חיים.

במאמר זה נפרט מעט אודות השירותים החיוניים הללו, בכדי שתוכלו להבין יותר לעומק מהי החשיבות של שירותים אלו, ומדוע כדאי לכם להכיר אותם, ולפעול בהתאם.

מבינים את השירותים החיוניים לנו:

·         רופא עד הבית – האמת היא שמדובר בשירות שהוא "קאמבק", שהרי בעבר רופא היה מגיע לבית העשירים תמיד, בעוד שהעניים בכלל לא זכו לראות רופא. כיום ישנו איזון שכזה, בו כולנו מבוטחים בביטוח בריאות ממלכתי ויכולים ללכת לראות רופא משפחה בכל רגע נתון. מה שרבים לא יודעים הוא שכיום שוב ניתן לקבל שירות של רופא עד הבית, וזאת בלי להיות עשיר במיוחד, או שייך למשפחת אצולה. יותר מזה, השירות הזה, שהוא ללא צל של ספק שירות חיוני ולעיתים אף נדרש, מקבל סבסוד מקופות החולים, כך שתוכלו ליהנות לא רק משירות ברמה הגבוהה ביותר אצלכם בבית, אלא גם לא לשלם על זה.

·         רופא אונליין -  כל מה שאונליין בימינו זה נוח, וכל מה שנוח נמצא אונליין. אם רופא עד הבית זה שירות חיוני, תארו לעצמכם כמה זה נוח ופשוט לראות רופא בסביבה הווירטואלית, בלי לצאת מן הבית, ואפילו בלי לצאת מהמיטה. השירות פשוט ונוח, ומאפשר לכם לקבל ייעוץ רפואי מקצועי מרופאים מומחים ישירות מהסלולרי החכם, או מהמחשב הביתי, דרך אפליקציית ווידאו (ZOOM) שמאפשרת לרופא לראות אתכם ולכם לראות את הרופא. נוח, פשוט, קל, ומאוד עוזר לאיכות החיים.

·         ביטוח שיניים – במידה ולא יצא לכם להיתקל במחירים של רפואה השיניים, אנחנו כאן כדי לספר לכם – זה לא זול (ולעיתים גם מאוד יקר). רופאי השיניים עברו הכשרות רבות, והם מציעים שירות לא קל לביצוע. זה דורש מומחיות גבוהה לבצע עבודה זו, ובעוד שרופא המשפחה פוגש אתכם, אולי מבצע מספר בדיקות בסיסיות, ורושם מרשם או מפנה הלאה, הרי שביקור אצל רופא השיניים הוא תמיד ביקור טיפולי, שדורש מהרופא לבצע פעולות, לעיתים מורכבות עד מאוד. יש סיבה למחירים הגבוהים של טיפולים אלו, אך גם יש דרך להוזיל אותם עד מאוד, וזה, כמובן, דרך ביטוח.

לסיכום -

בין אם מדובר ברופא עד הבית (או אחות עד הבית), בשירות רפואי מקצועי מקוון בשיחה או בזום, ובין אם מדובר בביטוח לטיפולי שיניים, אתם חייבים להכיר את שלושת אלו, והאמת היא שגם כמה אחרים. כעת שהכרתם את השירותים הללו, זכרו כי הם קיימים, הירשמו לביטוח ולשירותים, והיו מוכנים מראש ליום סגרירי.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע