chiddush logo

התחדשות !!!!

נכתב על ידי DL2000, 28/6/2013

 בס'ד



התחדשות

כשהרצונות והכיסופים שלנו הם בלא גבול להשם יתברך, רק אז נוכל למשוך על עצמינו את האור האלוקי שיאיר בנפשנו פנימה. עלינו לחפש את התשובה עד שנמצא אותם, בנחישות בעקביות בסבלנות ובהתמדה והעיקר שלא נרפה מהרצון.
 
גם אם לפעמים הכל נסתר מעינינו ונראה לנו כאילו אנו יגעים לריק, אנו צריכים לאחוז תמיד באמונה, שכל רצון טוב, כל מחשבה וכל תנועה אינם נאבדים לעולם.
 
ברוב הימים וברוב הרצונות והכיסופים, תיפתח לנו הדלת, ונראה שכל מה ששאפנו אליו וחיפשנו אחריו, נמצא עמוק בתוכינו, אצלנו ובפנימיותנו. אז ימלא פינו תודה והודאה ונראה שהכל היה כדאי והכל היה לטובה.
 
השמחה וראיית הנקודות הטובות הם המפתחות של חיינו, עלינו לצפות תמיד לטוב ביותר, לראות את הטוב ולהאמין בו. גם אם אין הדברים מסתדרים תמיד על פי רצוננו, עלינו לגעת ולהאמין, שיש מי שעושה הכל עבורנו בצורה הטובה ביותר.
 
כאשר אנו שמחים, אנו מרוממים את עצמנו ואת כל הנשמות הסובבות אותנו, מפיחים בהם תקווה ומעניקים להם חיים. לצערנו רוב העולם היום שקוע בשלילי, חסופים למאורעות נגררים אחר התוהו.
 
לא כן בני העלייה, אלו אשר חפצים באור, חפצים להיטיב לכל, להם יש יעוד יש להם מטרה להאיר את העולם, מחובתם להתנתק מכל המקורות השליליים, להתחבר אל הטוב ולהפיץ את האור.
 
העולם אינו יכול להתקיים, לולא אותם נשמות, אשר דבוקות באור החיים ומושכות להם ולעולם כולו את אורו יתברך, על כל אחד מאיתנו לרצות ולכסוף להיות מאותם אלו הנשמות שעליהם עומד העולם.
 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע