chiddush logo

והתהלך לפני משיחי כל הימים

נכתב על ידי טל סייג, 1/5/2013

הנה למעשה בשבעה משיחים דיבר המדרש לגבי הדור שלנו ואלו הם:

 

1). משיח בן רחל: - הכללי והוא עניין כללי של קומה כללית שנמצאת בעליונים קבוע עם חותם אליהו הנביא זכור לטוב מפתיחת אליהו והוא עניין רחל שבמלכות שזה עניין פה תורה שבעל פה שאחראי על כל מה שבשם תורה שבעל פה יכונה והוא רוחי עליון ובית המקדש היחידי שמעניין אותו הוא בית מקדש מעט שלנו שבא אחרי בית שני בתוך הגלות המר והנמהר הזה ודיו לאבל שיעמוד באבלו ואין בין ימי המשיח לעולם הזה אלה הקלה קלה בשעבוד מלכויות, -- ומאציל קדושה רוחית כללית על חידרים, תלמודי תורה ישיבות קטנות ישיבות גדולות כוללי אברכים בתי מדרש כלליים בתימדרש לחסידות זוהר וקבלה, בתי כנסת, שטיבלכים זאלים טישים כלליים של אדמו"רים וחצרות חסידות וליטאיות, ישיבות לחוזרים בתשובה ובתים יהודיים מלאים ספרי לימוד תורה ומזוזות תקינות, ועדות כשרות בריתות מילה ושביתות מסחר בשבת, רבנות נישואים וגרושים, ואתרא קדישה למתים.

 

2). משיח בן בנימין: - על פי הפסוק "שם בנימין צעיר רודם" משורש שאול המלך המשיח והוא אחראי על המוניציפליה והבירוקרטיה המעשית הממשלתית והמחוזית והעירונית ולעורף הצבאי כלכלי תקשורתי פוליטי חברתי תרבותי וחינוכי ותשתיתות כלליות על פי הפסוק כי אם השתות (כלומר תשתיתות העורף) יהרסו צדיק מה פעל (בתמיהה), של עם ישראל בדור הזה והמלחמה המעשית בכל העמלקים הרעים ימח שמם ושם זכרם שמצרים מתוך איבה רעה לישראל את עם ישראל בפועל ממש עד כדי נסיונות חוזרים ונשנים לבסוף להביא לכדי אבדות בנפש היו לא תיהיה והוא ממונה על כל עניין מדינת ישראל וכל מוסדותיה.

 

יש להזהיר שהרשעים המוחלטים כשהשעה משחקת להם מנסים להציג ראיות לכאורה שמשיח בן בנימין ומשיח בן רחל הכללי שונאים זה לזה ונלחמים זה בזה אך באמת אין זה כך.

 

3). משיח בן מנשה: - והוא אחראי לנשיית המציאות בהתחדשות מחוסר ודאות הלכתית בהלכה לאור כל המציאויות המתחדשות עלינו בדורות האלו ולהסיר ספקות הלכתיות קשות על ידי פיצוח סוגיות הלכתיות קשות בעומקה של הלכה על ידי צוותי מוחות מיומנים של קבוצות תלמידי חכמים עצומים.

 

4). משיח בן אפריים: - והוא עוסק בקווי היראה הגבוהים יותר של קהל היראה והתורה לשמור על חומות הדת הכלליים ומפעיל ארגונים ומנגנונים תוך קהילתיים בכל קהילות ישראל להציל מהתבוללות נשירה מיראה והחלשות כוחות עולם התורה הכלליים בכלל.

 

5). משיח בן יוסף: - והוא עוסק באופן תמידי בהוספת שכלים למעלה בתוך כל המסגרות האלו ואפילו אצל משיח בן בנימין ששלוחות לו גם שם של יתנוון ויחלש כוח המוחין היהודי והאנושי בכלל בתורה ובעסקי החול ושיהיה מיוצב על עמוד האמת לאמיתה שפשוט יסמוך כל העניין של כל התורה והעיסוק בה, את עצמו לא על שכלים כוזביים אלה על פרטי מציאות מאוששים היטב.

 

6). משיח בן יהושוע: - שנועד על פי פירוש יונתן בן עוזיאל על פרשות ויקהל פיקודי לטקס עצה בתוך התורה כיצד לנווט את ישראל והעולם כולו לא ליפול לתוך התהום של גוג ומגוג וארמילוס הרוצים לבלע את העולם כולו וישראל בתוכו על ידי אמצעים רצחניים מאוד של בחינות גוג ומגוג מדבר העמים וארמילוסים והמנים רשעים שצצים מדי פעם להשחית כל חלקה טובה ועל ידי כוחה הרוחני העליון של התורה ובעזרת השם הגדול הגיבור והנורא למלטנו מכל צרה לטובה המיוחלת במהרה בימנו.

 

7). משיח בן דוד: - שיבוא ויגאלנו במהרה בימנו עם בית מקש שלישי משוכלל מן השמיים במקומו.

אך יש להזהיר שלא יעשה משיח בן דוד כלום בלי אישור משיח בן בנימין ומשיח בן אפריים, אחד מצד המציאות שלא לעצבן את הגויים ומצד בן אפריים שלא להגיע לעניינים שהם הפך תורת משה לחלוטין, - אי לכך נחכה לו בכל יום שיבוא אך בהתאם לגדרים אלו. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה