chiddush logo

כל מה שצריך לדעת על נכס להשקעה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 15/8/2022

אז יש לנו מספר חסכונות יפים שהצלחנו לחסוך ואנחנו רוצים להשקיע אותם באופן חכם, כך שיהיה לנו אפשרות להפוך את החיסכון שלנו לסכום כסף גדול יותר. אחד מאפיקי ההשקעה שהכי מומלץ להשקיע בהם בישראל הוא קניית נכס להשקעה. קניית נכסי נדל"ן כמו דירות או בתים פרטיים יכולה לאפשר לנו להפוך את סכומי הכסף שחסכנו לגבוהים יותר. ככל שנקנה נכס נדל"ן באופן חכם יותר ומושכל יותר – כך נוכל להגיע לסכום רווח גבוה יותר. חשוב שנזכור שהמטרה האחרונה שלנו בקנייה של נכס נדל"ן היא קנייה של נכס שיוכל להניב לנו אחוז רווח גבוה יותר בשנים הבאות.

איפה בארץ כדאי לקנות נכס להשקעה?

יש הרבה מאוד מקומות בארץ בהם כדאי לקנות נכס. אם אין לנו סכומים גבוהים של מיליוני שקלים בשביל לקנות דירה, כדאי לנו לקנות דירה באזורים פחות נחשקים כמו למשל אזור הדרום או אזור הצפון. באזורים אלו ניתן עדיין למצוא דירות במחירים זולים יותר יחסית. קניית נכס להשקעה כמו דירה בעיר כמו ירוחם בדרום או מגדל העמק בצפון יכולה להיות השקעה איכותית מאוד וחכמה שתשפר את המצב הכלכלי שלנו.

יתרונות של קניית נכס כהשקעה לטווח הארוך

יש הרבה יתרונות בקניית נכס כהשקעה לטווח ארוך. כאשר אנחנו קונים כיום נכס בעיר כמו דימונה בדרום או קצרין בצפון אנחנו יכולים בעוד חמש עשר או עשרים שנה ליהנות מרווח משמעותי מאוד. באזורים שכיום מחירי הנדל"ן בהם נמוכים מחירי הנכסים בהם צפויים לעלות בשנים הבאות כי אזורים אלו מתפתחים. חשוב לבחור להשקיע בקניה של נכס להשקעה באופן שיהיה חכם ומושכל ולא דווקא לקנות נכסים שהמחיר שלהם הוא הכי גבוה או שהם נמצאים בשכונות הכי יוקרתיים שיש.

למי יכול להתאים לקנות נכס נדל"ן?

קנייה של נכס להשקעה יכולה להתאים מאוד לכל מי שיש לו כסף פנוי שהוא יכול להרשות לעצמו להשקיע. קנייה של נכסים מסוג זה מתאימה גם לסטודנטים, גם לאנשי קריירה צעירים וגם לפנסיונרים שמחפשים אפיק השקעה לקראת הפנסיה שלהם. חשוב שנשים לב איפה אנחנו קונים נכס להשקעה ושאנחנו קונים נכס שיהיה איכותי וטוב ויוכל לאפשר לנו ליהנות מתשואה גבוה בעתיד.

בסופו של דבר, אם אנחנו רוצים שהכסף שלנו יביא לנו יותר רווחים אז כדאי לנו לבחור לקנות נכס נדל"ן. קנייה של נכס במקום מתפתח ולאו דווקא באזור שיש בו שיא של ביקושים יכולה לאפשר לנו ליהנות מאחוז רווח גבוה יותר ביחס להשקעה הראשונית ולמחיר הראשוני של הנכס שלנו. חשוב לשים לב לסביבה שבה הנכס שאנחנו רוצים לקנות נמצא. נכס שנמצא במקום שיש בו נגישות למקומות עבודה ומסחר וגם לתחבורה ציבורית נוחה – הוא נכס ששווה יותר לקנות אותו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע