chiddush logo

תורת העולם הכללית

נכתב על ידי טל סייג, 13/3/2013

הנה יש לדעת שהשם כשברא את העולם ואת האדם ודאי עשה את זה בכוח פלא, נס, מופת אות יחוד כוונה עליונה מימרא מיוחדת ועילאה, - אבל השם מקיים את התורה כולה ומעבר לעיניין הפלא העליון שבבריאת העולם, החיים והאדם הוא עשה ודאי על פי תורות קדושות מאוד שנבראו קודם שנברא העולם השתדלות הלמטה הטבעי לחלוטין ולא סמך על כוח הנס, כמו שמרגלי בפומי דאינשי שלא סומכים על הנס ולא מחכים לניסים כי הנעשה לו נס מקצצים בזכויותיו והשם רוצה לטרוח היטב היטב שיהיה לו חלק לגן עדן ולעולם הבא בדין ובזכות ולא נהמא דכיסופא, לפיכך הוא ודאי משתדל והשתדל עוד בעבר הרחוק מאוד לאיזה שהיא זוודאי קלילי ואורחא רחיקתא, כדי שהוא יוכל לראות מתוך שמחה וטוב לבב את בניו ובנותיו העולים לגן עדן ולהשתעשע עמם ועם שכינתה ולהינות עימם מזיו הכינה בעולם הבא.

 

כי באמת כול הכוחות העליונים האלו שהאדם מייחס לשם הם אבק לכפות רגליו של השם יתברך והם לא תופסים אצלו שום ממשות והם צחוק גדול אצלו ובדיחה מגוחכת לכן הוא יתברך לא אוהב שנאמין בהם כל כך אלה בו בלבד שאם צריך משתמש בהם בכוחות הנחותים האלו לטובתנו, כי כשמחכים למשל יותר מידי לנפלאות השם זוכר שצריך לברך רופא כל בשר ומפליא לעשות על משהו והבן היטב, וכשמחכים יותר מידי לאיזה אות לטובה השם בודק בספריו אם לא נפלה שם באיזה אות איזו טעות סופר, וגם זה הבן היטב, וכשמחכים לאיזה שהוא כוח נס עליון הרי נס עם הכולל עולה 111 גימטרייה אלף כלומר אין פותחים באלף כי יש בה לשון ארור וקללה, אלה התורה פותחת בבית לשון ברוך ולשון שני תורות שבכתב ושבעל פה ושני עולמות הזה והבא ושני דינים על פי תורה לממושמעים גן עדן ולחוטאים גיהנום.

וכשמחכים לאיה שהוא מופת גימטרייה מופת 526 כורש, ואז השם מבין שאף פעם עוד לא נבנה בית שלישי כי בימי כורש תבע השם את השיח על זה ולא נעשה להם שום נס ומופת והם לא היצליחו לבנות את בית שלישי אלה בנו שוב כדוגמת בית ראשון שבנה שלמה רק היו חסרים בו כמה עיניינים ורק האריך ימים 10 שנים יותר מבית ראשון.

 

לכן השתדלות הלמטה שהשם עשה כדי לברוא את העולם, השתדלותו הטבעית והמציאותית הגמורה בבחינת קשוט עצמך תחילה שלו לפני שדרש מבריותיו החיות והבעלות החלטה כל שהיא לעשות השתדלות הלמטה, לפני ולפנים שדרש מהם, עוד לפני שנבראו, היתקיו להם עולם של חלל חיצון גמור וכוכבים ודומם שמצד עצמו לא זקוק כמעט לשום טרחת השתדלות למטה ואחר כך עשה צומח חיים ובני אדם שיותר ויותר מצווים על שכלול מדויק של השתדלות למטה טבעית ומציאותית מאוד.

 

וההשתדלות הטבעית והמציאותית שלו בעולם הזה הייתה איטית מאוד היא ארכה כפי שמשערים בערך מדעני חוכמת מדעי הטבע (על ידי תצפיות טלסקופיות וראדריות ענקיים שהם מכשירים משוכללים מאוד שקולטים אותות אור ואנרגיה דקים דקים ממרחקים עצומים מאוד) כדי להאציל את היקום כולו הייתה 13.85 מיליארד שנה, ושליש מזה כדי להאציל את כדור הארץ כולו הייתה 4.61 – 3.8 מיליארד שנה בערך וזה רמוז בתורה ביום הראשון לבריאה שבו לא נברא כלום באת השמיים ואת הארץ, והחוסר בהירות המדויק בזמנים האלו בהאצלת כדור הארץ נקרא תקופת האדן שבתחילת הפרקמבריון, שהיא התהוויות שטרם נחקרו כל צורכם וקשה מאוד לאתרם.

 

ושליש מזה, בשביל לברוא כל סוג של חיים שהוא אפילו יצורים זעירים מאוד מאוד מאוד שמתגלים היום רק על ידי מיקרוסקופים זעירים מכשירים הרואים דברים קטנים מאוד עם עדשות מלוטשות מאוד וקרני אור מיוחדות, הייתה בערך 1.65 מליארד שנה  והם ברואי היום השני שלא נאמר בו כי טוב כי התחילו להתהוות גם המזיקים.

והיום השלישי לבריאה היווצרות הימים והיבשות נחקרה על ידי גיאולוגיה וטקטוניקה של הפלטות הססמיות של כדור הארץ הנקראות מדף היבשת ושכבות של קרקעית הים על ידי צוללות משוכללות והשתלמות הפלטות היבשתיות לקבלת תצורתם הסופית הייתה פחות או יותר בשליש שבשליש שבשליש של מגיל היקום כלומר גיל היקום 14.42/27= 0.534 מיליארד שנה והיא נקראת בגאולוגיה יבשת פנגיאה והיא שורש הליתוספיריה של כדור הארץ והיא חיצוניות המעטפת שעליה אנו גרים והיא מבוארת בבריאה במעשה בראשית בחלק הראשון של היום השלישי

 

ועד כאן שורש המצוות תרי"ג (613) ועוד שבע של רבנן ועוד הכולל הרי תרכ"א יסוד ישראל, או הים של משיח שאמר לריב"ל (עם המם הגבוהה העולה 600, הרי 621.

שליש 207, ר"ז המצוות שאפשר לקיים, שליש שבשליש ס"ט – 69 המתקיימות תדיר יום יום בסימני אורח חיים ושאר מצוות תדירות.

ו23 (כ"ג), - דורם של האחים, שנהוגות בכול ישראל שליש שבשליש שבשליש אפילו בקווי יראה של תורה ומצוות לא כל כך גבוהים.

 

וזה רמוז בשלוש פסוקים בתהילים זכר לעולם בריתו דבר ציוה לאלף דור, ושני לו ארבעים שנה אקוט בדור הרי שאלף דור פחות 26 דורות שאחרי האפס היהודי למניין לוחות השנה היהודיים שלנו, הוא 974*40=38960 שנה ושלישי להם כי אלף שנים בענייך כיום אתמול הרי שיום בעולמו 1000 שנים הרי ששנה בעולמו 365242 שנים שלנו בעולם הזה הרי שאלף דור פחות 26 שאחרי האפס היהודי למניין לוחות השנה הרי 974 דורות, הרי  בעולמו 38960*365242 שנים שהם 14.423014 מליארד שנה בערך.

 

ותשקמו בדמעות שליש הרי שליש מהם בערך 4.87 מיליארד שנה גיל כדור הארץ ושליש – שליש שבשליש כלומר תשיעית 4.87/3=1.62 מיליארד שנה הוא גיל הופעת הצמחים בערך בכדור הארץ והכל על ידי השתדלות הלמטה הטבעי לחלוטין שלהשם על ידי משחקים דקים דקים שבין אקראיות לדטרמניזים מטיריאליסטי רציונליסטי ראלי מפוכח מעשי לחלוטין של חוקי טבע גמורים.

 

הנה אנחנו נמצאים בעולם הרביעי (הבחיי הישן), והעולם הראשון היה אפס מימד כלומר נקודה והיה בו שלוש תהליכים עיקריים היתאפסות הנקודה המוחלט כלומר העדר נקודה מוחלט, ואחר כך הבהוב הנקודה בהיכל כללי כלומר הופעה והעלמות והופעה והעלמות וכך עד אין סוף, ואחר כך הישארות הנצחית של הנקודה והמלך של העולם הראשון היה שאול המלך ע"ה, והוא מלך פה בעולם הזה משנת ב' אלפים תתפ"ב עד ב' אלפים תתפ"ד ויש אומרים מ20 שנה לפני כן או 17 שנה לפני כן (סדר הדורות)

 

ואחר כך מתחיל העולם השני הקו החד מימדי הראשון ומתחיל בהבהוב הקו והתארכותו לאין סוף לשני הצדדים, ואחרי כן מתחיל בו תנועת הקוקו והטלטלול.

 

ואחר כך מתחיל העולם השלישי המשטח ומתחילים בו קווי צורת כלי כלליים וצורה דו מימדית של ספר הנשמות וסירגולו ואדם הראשון וחווה עסקו בו, וממנו מופק כל האפס של ראיית האדם את העולם וכל הספרים והדפים והמשטחים הדו מימדיים שמיצר האדם בעולם הרביעי.

 

ואחר כך מתחיל העולם הרביעי שלנו העולם התלת מימדי והוא בסוד ההאצילו רשימו מים רביעי שעבר על דרך יום רביעי עולם ראשון, יום חמישי עולם שני, יום שישי עולם שלישי – הרי העולם הרביעי הוא הבחינת שבת והמלך עליו הוא דוד המלך ע"ה וכל אשר בשם עולם שלוש קווי אורך רוחב עומק דוד המלך הוא מלך עליו, ועולמי עולמי מי בראך מי יצרך יעקוב בראך יעקוב יצרך והסתכל בה באורייתא וברא עלמה היא תורת משה שבידנו הרי שבחינת הבריאה והיצירה היא על ידי בורא עולם והיוצר באמצעות יעקוב על פי תורת משה והמלך עליה הוא דוד המלך ע"ה, או כמו שאומרים לפעמים דוד מלך ישראל חי וקיים, הרי סך גימטריות יעקב, משה דוד = 182+345+14=541 הרי ישראל, והתזונה לעולם הרביעי הוא מהכנות שנעשו לכבוד שבת עוד בעולם הראשון השני והשלישי בעיקר בסוד המן הניתן כפליים ביום השישי לכבוד שבת.

 

ואחרי כן מתחיל העולם החמישי הרב מימד והרב קו המעשי ואז נותן השם לכל צדיק וצדיק שם שנבראים בו שמים וארץ חדשים ובוראים עולמות וכל העולמות האלו משתכללים שכלול נפלא ברב קו המעשי הגשמי הממשי.

 

ואחרי כן מתחיל העולם השישי והוא האין סוף קו המעשי והוא יוצר כבר גופים זכים מאוד שקרובים בטבעם להיות כלים של אורות דקים שקרובים בתכונתם להיות עולם הבא גמור, וזה משתכלל לו עד אין סוף בחזקת אין סוף בחזקת אין סוף וכולי עד כמה שאפשר.

 

ולבסוף מתחיל העולם השביעי שכל זה משתכלל עד אין סוף פעמים אין סוף בחזקת אין סוף מעבר ליכולת להציב איזשהוא נתון ובזה נגמר ההאצילו רשימו של השבת הזאת ומתחילות שלוש בחינות ששייכות כבר לשבת הבאה ואז שומרים ישראל שני שבתות ונגאלים.

 

וכל התהליך הזה בגלגל זמן ארץ תחתון נמשך 120 שנה בעולמו ששנה בעולמו היא 365342 שנים שלנו כפול עניין בעתיק שנקרא רבוא רבבות ישמשנון שהוא עניין מאה מליון הרי מאה מליון כפול 365 אלף שנה כפול 120 הם סך 4.382*(15^10) שנים ועל פי הערכות המדע כרגע גבינו מהם רק 13.7*(9^10) שנים שהם שלב מסויים בעולם הרביעי התלת מימדי. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה