chiddush logo

הלוואות בדיגיטל - איך ניתן לקבל הלוואה און ליין?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 14/3/2022

בעידן של היום בשנת 2022 רוב הפעולות הבנקאיות בהן: הפקדת צ'קים, העברות כספים, בדיקת יתרות בחשבון בנק ואפילו לקיחת משכנתא נעשות דרך הדיגיטל. בגלל התקדמות הטכנולוגיה בהן חברות ענק כמו אפל וגוגל מאפשרות תשלומים דרך הנייד. כיום גם הלוואות ניתן לקבל און ליין ישירות מהנייד הנייד.

 

ממה כדאי להיזהר בלקיחת הלוואה בדיגיטל?

 

לפני שאתם נכנסים למנוע החיפוש "גוגל" ומחפשים הלוואה מיידית בדיגיטל כדאי שתבדקו את החברה שעומדת מאחורי הפרסום. בבדיקה קצרה צריך לבדוק האם החברה מוכרת? האם לחברה יש את האישורים הנדרשים כדי לתת לכם הלוואה? האם גבוה הריבית וסוג הריבית היא נמוכה או גבוה ביחס למתחרים.

קיים חוק אשראי ומאגר נתוני אשראי הוגן ופרסום נתוני דירוג אשראי מהלך זה נועד להגדיל את השקיפות וכל הגופים הפיננסים אשר מלווים את הלוואות מפוקחים על ידי המדינה.

 

 

 

בדקו והשוו את התנאים של הלוואה בדיגיטל

 

אז החלטתם לקחת הלוואה בדיגיטל, מעולה! בדקו מספר פרמטרים וקבלו כמה הצעות מכמה חברות והשוו את גובה הריבית שקיבלתם. רובכם לא יודעים אבל ניתן להתמקח על הריבית של הלוואה! בדקו את גבוה הריבית בחברה אחת ובקשו להלוואה בחברה אחרת

הפרמטרים שניתן לבדוק בין החברות:

 

  1. גבוה הריבית - האם הריבית גבוה או נמוכה.
  2. ריבית נומינלית - ריבית נומינלית שנתית של 5% בחישוב חודשי היא ריבית נומינלית
  3. ריבית מתואמת - הריבית המשולמת בפועל על הלוואה תוך שקלול מועדי חיוב הריבית וההיטלים הנלווים (עמלות ותשלומים אחרים).
  4. תקופת החזר - מה תקופת ההחזר על הלוואה בחודשים.
  5. גובה החזר - כמה תשלמו בכל חודש עבור ההלוואה.
  6. פירעון מוקדם - האם יש עמלה על פירעון מוקדם של הלוואה.

 

לאחר שבדקנו את כל הפרמטרים הללו, והשוואתם בין החברות אתם תוכלו לקבל את ההלוואה המשתלמת ביותר. ניתן לבדוק זכאות להלוואה בדיגיטל תוך 3 דק' ולהשוות את ההצעות שקיבלתם.

 

מה ההבדלים בין הלוואה בדיגיטל או הלוואה דרך הבנק

הלוואה דרך הדיגיטל לרוב חברות המלוות הן חברות חוץ בנקאיות שלא מחייבות את המלווים באשראי. הלוואה בדיגיטל לרוב ההלוואות הן לכל מטרה: הלוואה לחתונה, הלוואה לקניית רכב, שיפוץ, מתנה להורים.
הנוחות הלוואה בדיגיטל היא ההבדל העיקרי, במקום לנסוע פיזית לבנק לחתום על מסמכים רבים ניתן לבדוק זכאות דרך הדיגיטל וב-3 דק' לבצע בדיקת זכאות. לרוב התהליך של אישור הלוואה אורך כ-24 שעות עד 72 מרגע הגשת הבקשה וניתן לקבל תשובה ב
SMS דרך הנייד. בנקים נותנים לקבל מכם שעבוד על הלוואה מחייבים אתכם לערבים. הלוואה חוץ בנקאית בדיגיטל לא צריך ערבים וללא בטחונות לקבלת הלוואה מה מקל על התהליך מזרז אותו.

 

** אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים בהליכי הוצאה לפועל.

** אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ/שיווק פיננסי או המלצה לפעולה מכל סוג שהוא.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע