chiddush logo

מחפשים תחביב חדש לילדים? הנה כמה רעיונות

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 7/3/2022

 חשוב לשמור על יצירתיות וראש פתוח

שמירה על יצירתיות אמנם חשובה בכל גיל, אבל בתקופת הילדות כשהאינטליגנציה עוד בשיא התפתחותה – יש לכך חשיבות מהותית. שילוב של תחביבים בחיי הילדים האהובים שלנו משמעותית לרכישה של מרחב מיומנויות שיתרמו לשגרת החיים שלהם ביניהן צורת חשיבה מתקדמת וסבלנות. בשביל לעזור לכם למצוא את התחביב החדש הבא לאחד מהילדים האהובים שלכם, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות. זכרו – לא כל תחביב מתאים לכל ילד, הסוד הוא למצוא את התחביב הנכון ביותר ביחד איתו.

מלאכת ציור
אם הבן האהוב שלכם יצירתי, אם הבת האהובה נהנית להתבונן על ציורים מרשימים – למה שלא תלמדו אותם איך לצייר? בין אם מדובר בילדים בגיל מתקדם יותר שיכולים לצייר בדיוק או ילדים קטנים שמיומנות הציור שלהם היא עוד גסה ובסיסית, מדובר בתחביב נפלא. ציור ילמד את הילדים שלכם על סבלנות, קשב ועל החשיבות של לעמוד במטרה שעומדת מולם. אם אתם רוצים לשדרג את ציורי הילדים שלכם ולהפוך אותם לעוד יותר מושקעים, תוכלו לרכוש להם חותמות ציור. באתר "עדן חותמות" תוכלו למצוא מבחר אדיר של חותמות שישדרגו את הציורים של הילדים שלכם ויוסיפו להם נופח ייחודי נוסף.

נגינה ושירה
אם יש לכם ילד מוזיקלי, יכול להיות ששווה לכם לקחת את זה צעד אחד נוסף ולהפוך את הכישרון לתחביב. את הילד האהוב שלכם תוכלו לקחת לשיעור גיטרה, פסנתר או פיתוח קול או לחילופין – ללמד אותו לגמרי בעצמכם מהידע האישי שרכשתם. מוזיקה היא תחביב מהנה, מספק ומשפחתי – אם כמה מכם יודעים לנגן, תוכלו להקים להקה.

תחביב ספורטיבי
ספורט הוא ללא ספק אחד התחביבים הפופולאריים והחשובים ביותר שיש כיום. נוסף על החשיבות הבריאותית של ביצוע פעילות גופנית תדירה, ניתן לייחס לספורט סגולות רבות נוספות. הספורט מלמד את המשתתפים בו על החשיבות שבשיתוף פעולה, שאפתנות וכוח רצון ומלווה כמובן תמיד בהמון כיף והנאה. תוכלו ללמד את הילד שלכם לשחק בטניס או כדורגל, לקחת אותו לחוג ג'ודו ואפילו – להתחיל לצאת איתו להליכות או ריצות קלילות בחיק הטבע.

כתיבה יוצרת
אם הילד שלכם כבר בגיל שהוא יודע קרוא וכתוב ברמה בסיסית ובעל חוש יצירתי יוצא דופן – יכול להיות ששווה לכם לעודד אותו לשבת ולכתוב. כתיבת סיפורים ושירים גם בגיל ילדות היא רעיון מופלא לתחביב מספק במיוחד ותאפשר לילד שלכם להכיר את עצמו ואת הסובבים אותו קצת יותר. הכתיבה יכולה לכלול אלמנטים שקשורים למציאות כמו סיטואציות שקרו לו שהוא זוכר או לחילופין, סיפורים חדשים לגמרי שהצליח להמציא לבדו. כתיבה תעודד אותו לשמור על ראש פתוח ויצירתיות וחשוב לא פחות – תהיה מהנה ומספקת עבורו ועבור הסובבים אותו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה