chiddush logo

יעדים מומלצים ל- 2022

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 23/2/2022

בתקופה שבה מגבלות הקורונה הולכות ומוסרות בזו אחר זו, טבעי שהרצון לחזור ולטייל מחוץ לישראל יילך ויגבר. בנוסף, המחירים של חופשות בחו"ל הופכים אטרקטיביים לאור התחרות הרבה בין החברות המציעות חבילות נופש, לכן כדאי להכיר את היעדים המומלצים ביותר לטיולים עם משפחות – וגם את המקומות שכדאי לבקר בהם, אם בוחרים לנסוע דווקא לטיול רומנטי בשניים.

טיולים מאורגנים למשפחות

 

טיול מאורגן הוא אופציה נוחה במיוחד עבור משפחות ברוכות ילדים, כאשר מחיר של טיול כזה בהחלט יהיה שווה את ההשקעה ואם כבר- כדאי לבחור ביעד ייחודי ולהזמין טיול מאורגן לאיסלנד שהיא ארץ שאין ישראלים רבים שכבר הספיקו לבקר בה. טבע רחב ידיים ובלתי נשכח ייפתח בפניכם, נוף שאין למצוא בשום מקום אחר בעולם כמו הרי געש, קרחונים ומפלים ובעיקר חוויה שנחרטת בזיכרון לכל החיים.

היתרון של טיולים מאורגנים מכל סוג, הוא ביכולת להגיע ליעדים שונים בטווח זמן קצר יחסית, משמע למצות את הפוטנציאל של המסע עד תומו. הליווי הצמוד על ידי מדריכים מנוסים, יאפשר גישה נוחה וקבל אינפורמציה רלוונטית בכל שלב ושלב בטיול – עניין קריטי כשנוסעים לטייל עם ילדים, בפרט אם הם צעירים יחסית.

 

טיולים פרטיים עם ילדים באירופה

 

מעדיפים ליצור לעצמכם את המסע ולתכנן טיול עצמאי עם הילדים? אירופה היא יעד מועדף על ידי משפחות לאור העובדה שהמקומות המתאימים לטיולים עם ילדים בה, הם רבים מאוד. בצרפת למשל ניתן לבחור ביורודיסני הוותיק והאהוב, בתור יעד שיכול למלא טיול של שבוע אפילו – מבלי לגרום לאף אחד מהמשתתפים, לרבות המבוגרים, להשתעמם.

אם אתם מעדיפים יעד שדווקא לא כולל עומס והצפה של תכנים ואטרקציות, פארק הקרוי "גבעת הארנבות" בהולנד עשוי להיות המקום בשבילכם – דירות פרטיות להשכרה, שבהן ניתן לשהות וליהנות ממחיה בתוך יער מדהים שבו ישנו גן חיות מסודר ושלל גני שעשועים שיכולים להנעים את זמנכם.

טיולים עם ילדים גדולים

 

משפחות שבהן יש ילדים שכבר הגיעו לגיל ההתבגרות, עשויות להתקשות למצוא אטרקציות שיתאימו לגילאים הללו, בפרט בשל העובדה שבגיל כזה – גן שעשועים כבר פחות מעניין ולעתים עלולה להיות רתיעה של נערים ונערות משהייה ארוכה בטבע. נסו לחשוב על יעדים שיכולים לעניין את הילדים הבוגרים שלכם: גם אם תבחרו לטוס לאחת מהערים הסואנות והגדולות של אירופה, אם זו לונדון או אמסטרדם, אתם יכולים להיות בטוחים שתוכלו להרכיב לעצמכם מסלול מעניין ומלא באטרקציות, עבורכם ועבור הילדים.

יעדים שמתאימים לזוגות

 

אם אתם זוג צעיר המחפש יעד מתאים לטיול של ירח הדבש שלכם, או שאתם דווקא זוג בוגר וחיפשתם מקום לטוס אליו בשניים, כדי להתרחק מעט ממחויבויות הבית והמשפחה – האופציות שלכם מגוונות במיוחד. במקרה כזה, כדאי להתייעץ עם סוכנות נסיעות ולבחון את שלל ההצעות המתאימות, שיכולות להיות רלוונטיות לתקציב שעומד לרשותכם. נסו לשלב טיולים בטבע יחד עם חוויות תרבות שונות, על מנת להרגיש שבאמת יצאתם מהשגרה ובכדי שתיהנו מחוויה נהדרת בשניים.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה