chiddush logo

מי ומי העובדים במיקדש

נכתב על ידי טל סייג, 20/2/2022

 

מי העובדים במיקדש השלישי:

 

בהתחלה לא יראו ולא ידעו על המיקדש השלישי אלה מחנה הצדיקים ולא מחנה שכינה כלומר 18,000 חוזי האספקלריה הלא מאירה והם יהיו הראשונים לעבוד שם ולידע עליו ולראות אותו והם יעשו בו העבודות הראשונות של משיחתו וחניכתו.


לאט לאט יכנסו בעבודה גם כול מחנה השכינה כול הס' ריבוא של ישראל הכשרים ובסוף רק כול ישראל באשר הם בלי יוצא מן הכלל כלל וכלל בהחלט באמת אמן וגם עימם צדיקי וצדיקות וחסידי וחסידות אומות העולם הכשרים לכך שיגיעו לכמדרגתינו.

 

אך כול העיניין הזה יעשה בהדרגה עצומה ובטיבעיות מוחלטת כי יכולת השכלים האנושיים לסבול שלא תיהיה שום שבירת כלים לבני האדם בעולם מעיניין מקדש שלישי אלה הכול באופן המתקבל לחלוטין.

 

וככה הוא יהיה הסדר העבודה בבית המקדש השלישי, בהתחלה השאינם ישראל הפחותים ביותר שישארו עד אז ימשיכו לעשות סדר הקורבנות של השאינם ישראל וצדיקי צדיקות חסידי חסידות אומות העולם שיגיעו לכמדרגתנו יעשו עבודה של ישראל במעמדם, וישראל סתם יעשו את עבודת הלויים שיתעלו למדרגת העבודה בבכורות שהייתה לפני חטא העגל, וצדיקי ישראל עבודת כוהנים, - שכול מחנה צדיקים יהיו כוהנים הדיוטות, והצדיקים המיוחדים הגבוהים יעשו כבר את עבודות הכוהן הגדול ולויי וכוהני ייחוס שייוחסו על ידי אליהו בכשרות יעשו עבודות כהונה מיוחדות שאין לנו בשחר ימים כזה של קודש קודשי הקודשים של כוהן גדול גדולים שיבואר בתורה דלעתיד.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע