chiddush logo

אילו שירותים מציעות חברות סיעוד פרטיות

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 27/10/2021

שירותי סיעוד נוצרו על מנת לסייע לאנשים שזקוקים לליווי וסיוע צמודים, בין אם מדובר בפעילויות יום יומיות בסיסיות או פעולות מורכבות. אם גם אתם מחפשים מטפלים סיעודיים - נתן סיעוד עומדים לרשותכם עם צוות מקצועי ובעל ניסיון, שיעשה הכל בכדי לוודא שאיכות החיים של הקרובים אליכם, תישאר גבוהה גם במצב שבו באופן טבעי, מרגיש האדם לפתע חוסר אונים שלא ציפה לו מעולם.

 

הכל על מטפלים סיעודיים - נתן סיעוד

 

אילו שירותים סיעודיים מעניקות חברות הסיעוד? מלבד מטפלים סיעודיים - נתן סיעוד ידאגו:

 

                      לייעוץ מקצועי – חברות הסיעוד המקצועיות מציעות בין היתר שירות וסיוע בליווי וייעוץ בתהליך השגת הזכאות הרלוונטית. למשל, חברות הסיעוד יסייעו לאדם להגיש את הבקשה לזכאות באופן מדויק, בהתאם לתקנות ודרישות הוועדות וחברות הביטוח. לאחר שמאושרת קבלת הזכאות, חברת הסיעוד דואגת להתאים לכל מבוטח מטפל או מטפלת.

                      למטפלים מקצועיים – המטפלים הסיעודיים מגיעים עד לביתו של המבוטח או למוסד בו הוא נמצא, ודואגים לכל צרכיו; סיוע בעבודות הבית השונות, טיפול אישי, סיוע בפעולות יום יומיות, ליווי לבדיקות רפואיות, אכילה, רחיצה ועוד. מעבר לסיוע המקצועי, המטפלים חייבים להחזיק בכישורים חברתיים על מנת להנעים את זמנו של האדם שהם מלווים, וליצור עמו תקשורת המבוססת על אמון.

                      לסיוע בהליך קבלת הזכאות להעסקת עובד זר – לא רבים מודעים לעובדה שהם יכולים להעסיק עובד זר, מכיוון שהם עומדים בתנאי הזכאות. חברת הסיעוד המקצועית תלווה אתכם בהליך קבלת הזכאות להעסקת עובד זר מתחום הטיפול הסיעודי. חברות הסיעוד מחזיקות בידע וניסיון, המאפשרים לה לסייע בזירוז וקידום ההליכים, בלי להתעסק בבירוקרטיה מסובכת ומיותרת.

                      לראש שקט – מעל לכל, חברות סיעוד מעניקות ללקוחותיהן ראש שקט. קבלת ההיתרים והאישורים כרוכים בלא מעט כאב ראש, שיכול להיחסך בקלות אם רק מפקידים את המשימה בידיה של חברת הסיעוד שמכירה היטב את הזירה ואת הדרישות שלה.

 

איך מוצאים את חברת הסיעוד הטובה ביותר?

 

זוהי שאלת השאלות. יש כל כך הרבה חברות בחוץ – כל אחת טוענת להיות המובילה בתחומה, זו שמעסיקה את המטפלים והמטפלות הטובים ביותר ותעשה הכל כדי להעניק לכם ראש שקט. בפועל, המצב מעט שונה. זה הרגע לחסוך את החיפוש אחר מטפלים סיעודיים - נתן סיעוד מזמינים אתכם לגלות בעצמכם שלא הכל צריך להיות כל כך מסובך כמו שסיפרו לכם. עם הצוות המקצועי שלנו, שיעשה הכל על מנת לענות על הצרכים והדרישות שלכם, תהיו בטוחים שהאדם האהוב שלכם נמצא בידיים טובות ומקצועיות, שכל צרכיו ייענו ושתמיד תהיה לכם אוזן קשבת.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה