chiddush logo

סליקה באינטרנט דרך הטלפון הנייד

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 4/7/2021

כמו העסק שלכם בוודאי יש עד כמה עשרות אם לא מאות, אז איך אתם הופכים את העסק שלכם לבולט יותר? הדרך הטובה ביותר למשוך קהל לקוחות אליכם הוא כמובן לדאוג לאיכות המוצר, עיצוב מושך של האתר ואפשרויות תשלום נוחות.

סליקה באינטרנט הוא שירות חובה לכל עסק שרוצה לצבור קהל לקוחות רחב.

 

סליקה באינטרנט - מרוויחים גם כשישנים

שירותי הסליקה ללקוחות שלכם אפשרות לרכוש מהאתר לאורך כל שעות היום. כמובן שנתון זה תלוי מאוד באילו מוצרים אתם קונים, אך כאשר מדובר על מוצרים חשמליים, ביגוד וכל הזמנה שאינה תלויה בזמינות של מהרגע להרגע, אין כל סיבה שלא תוכלו לעבוד לאורך כל שעות היום. כל עוד האתר שלכם באוויר יוכלו הלקוחות שלכם לגלוש בו ולרכוש את המוצרים שלכם באמצעות שירותי סליקה. ככל שאפשרויות התשלום יותר מגוונות ככה ההכנסות שלכם יגדלו. זאת אומרת שלא מספיק להחזיק באתר אינטרנט דרכו יוכלו הלקוחות שלכם לרכוש את המוצרים שלכם, אתם צריכים גם אפליקציה וגם אתר מותאם לנייד בשביל להבטיח שכל אדם שיכנס לדף הרכישה גם יבצע עסקה.

 

סליקה באינטרנט - כמה זה עולה לי?

המחיר אותו תשלמו עבור שירותי סליקה תלוי תחילה על דמי הקמה חד פעמיים. עליכם להתחבר לממשק או למסוף סליקה באמצעות חברת שב"א. עלות דמי הקמה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים ולכן הטווח מאוד רחב, סביר להניח שתשלמו בין 150 ש"ח ועד 500 ש"ח. מבעד לכך, ישנם גם דמי שירות חודשיים, עלות דמי השירות החודשיים בהתאם לחברת הסליקה ועל פי צרכיו של בית העסק בהתאם להכנסות שלו מעסקאות אשר בוצעו באמצעות שירותי סליקה. בדרך כלל עלות עמלת סליקה תנוע בין פחות מאחוז ועד כשני אחוזים. בעבר עמלת הסליקה הייתה גבוהה עבור בתי עסק קטנים, אך כיום תוכלו למצוא חברות אשר מעניקות עמלת סליקה גם לעסקים קטנים בהערכה של כאחוז.

 

התאמת האתר לנייד

מצד אחד יכול להיות שרבים מכירים את העסק שלכם ומעוניינים לרכוש דרכו, מצד שני כבר כמה אנשים מבצעים עסקאות דרך המחשב? לרוב אנו מוצאים את עצמו בטלפון הנייד עוברים בין דף לאפליקציה וכך מוצאים דברים חדשים אותם נרצה לקנות. כאשר אותו לקוח פוטנציאלי רואה אתם המוצרים שלכם אך האתר לא מותאם לנייד אין שום סיבה שהוא ירכוש ממכם את המוצרים שלכם. לא מספיק שיש לכם אפליקציה או אתר אינטרנט מותאם למחשב, אתם חייבים לחשוב על כל לקוח פוטנציאלי. 

 

זכרו!

אמנם הקמה של שירותי סליקה והקמת אתר ואפליקציה מותאמים יעלו לכם לא מעט כסף, אך עליכם להסתכל לטווח הרחוק. הוצאה חד פעמית זו תעניק לעסק שלכם מקפצה גדולה לשוק הרחב הזה בו אנו נמצאים. היום יש המון עסקים קטנים ובינוניים, עליכם למצוא איך אתם הופכים את העסק שלכם לבולט ביותר.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע