chiddush logo

עיצוב הנראות של חדרי ילדים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 7/6/2021

 חדרי ילדים

אחת ההנאות הגדולות כשמתכננים לעבור לבית חדש היא להתאים כל אחד מהילדים חדר משלו וליצור עבורו את המרחב שיתאים לאופי שלו, שהוא ייהנה בו לאורך השעות הרבות שבהן הוא נמצא בחדר ושיהיה לו נחמד לארח בחדר את חבריו. לשם כך שוכרים בדרך כלל מעצב פנים בעל השראה ותפיסת עולם שמותאמת לאורח החיים של הילדים והוא מציע כמה וכמה הצעות עבור עיצוב ייחודי לכל אופציה של חדרי ילדים. מעצב זה נפגש עם כל אחד מהילדים, מבין מה חשוב לכל אחד מהם ובהתאם לכך מעביר סקיצות לאישורם.

אחת השאלות המרכזיות היא היכן למקם כל פריט מתוך פריטי הריהוט. ארון הזזה ימוקם בדרך כלל בנישה שהוכנה מראש למטרה זו. היתרון של ארון זה הוא בכך שפתיחת הדלתות אינה יוצרת שטח מת שאינו מאפשר מעבר, כפי שזה קורה בארון בעל דלתות נפתחות. זו הסיבה שברוב המקרים מעצבי הפנים מעדיפים לתכנן ארונות הזזה בעלות כמה דלתות על פי רוחבו של השטח. גם הנראות של הארון היא חלק מהעיצוב של חדרי ילדים כיוון שהוא כולל איורים, מראה ונראות צבעונית שהיא חלק מההרמוניה של החדר המעוצב.

בחירת הקו המוביל של חדרי ילדים

כל ילד הוא עולם ומלואו ותחומי ההתעניינות של האחד, אינם דומים לאלו של האחר. זו הסיבה שיש לבדל חדרי ילדים זה מזה וליצור חדר יוצא דופן לכל ילד. ילד שהתחביב שלו הוא ג'ודו או כדורסל ייהנה מאד מטפט שיודבק על אחד הקירות ויהיו בו הדפסים מעולם הג'ודו או מעולם הכדורסל. שלושת הקירות האחרים ייצבעו בגוון דומה כדי ליצור שילוב מנצח של הטפט והצבע.

מי שחולמת להיות שחקנית או זמרת וכבר עושה את צעדיה הראשונים בכך, תשמח לחדר עם אווירה של במה, כך שהיא תרגיש שהיא נמצאת תמיד בחלק הקדמי ומול קהל.

ריצוף של חדרי הילדים

בהתלבטות בין אריחים לבין פרקט עבור חדר הילדים, המגמה היא להתקין פרקט. הסיבות לכך הן רבות כמו הנראות היפהפייה, השילוב המוצלח עם הריהוט היפהפה, השמירה על הטמפרטורה האחידה בחורף וגם בבית, העובדה שמדובר בחומר מבודד וקלות התחזוקה היום יומית.

אפשר לבחור בין פרקט עץ טבעי הקיים בכמה גוונים, או סטריפים של למינציה בקיימים במבחר עצום של צבעים ושל שילובים מרהיבים.

הריהוט המשלים בכל חדר

בהתאם לגילם של הילדים ולרצונות שלהם, הם בוחרים מיטת יחיד בטיב מעולה שיש בה גם אופציה לפתיחת מיטת חבר, מיטת קומתיים אם שני אחים ישנים בחדר אחד, או מיטה וחצי לנוחות מרבית לבד או יחד. חשוב לבחור מזרן אורתופדי איכותי בכל אחת מהמיטות כדי לשמור על גבם של הילדים.

כמו כן מציבים שולחן בכל חדר, וכך הילדים יוכלו ללמוד, לעבוד במחשב וגם ליהנות מהמשחקים עם החברים שלהם בחדר, או באמצעות המחשב.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע