chiddush logo

לכל אוסאמה יש אובמה

נכתב על ידי ברוך עינב, 25/9/2012

 בס"ד

 

זה לא סתם |מ|ק|ר|ה| שדווקא ביום שמציין את מותם של שישה מיליון יהודים בשואה, יהי זכרם ברוך, תהא מנוחתם עדן, השם יקום דמם, התבשרנו על כך שתפסו וחיסלו את הארכי-טרוריסט, המבוקש מס' אחת בעולם, שהוגדר כאויב העולם כולו, שהיה אחראי להרג אכזרי וחסר רחמים של אלפי אנשים חפים מפשע מכל הדתות ובכך צורף לרשימה השחורה של ההיסטוריה, אליה יצטרפו בקרוב עוד כמה מאויבי העם היהודי והעולם החופשי ב"ה.

 

מעתה ידע כל אדם
שעל כל אוסאמה יש אובמה,
שעל כל מחבל יש מנטרל,
שעל כל טרוריסט יש טנקיסט,
שעל כל עריץ יש חייל אמיץ
וגם לאחמדינג'אד תגיע זרועו של בורא עולם ישתבח שמו לעד.

 

הרשימה הפרטית של כל מי שהשתמש בברכה "בשורות טובות" במהלך העשור האחרון כללה את הידיעה הזאת באחד מהמקומות העליונים וכמובן שהתודה הגדולה מכולם להצלחת המבצע נתונה למלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, שחתימתו הברורה מוטבעת גם כאן החל מהמספר עשר, שמציין את מספר השנים בהם העולם כולו חיפש אחר אחד האנשים האכזריים ביותר שהאנושות ידעה וכלה בפרטים הקטנים השזורים בסיפור המופלא, שפרק הסיום שלו גרם להרבה אנשים בעולם להרגשה של התרוממות הרוח, מהסוג הנדיר שמחד מצפים לה הרבה זמן ומאידך עלולים כעבור פרק זמן מסוים לאבד תקווה.

 

אחד המסרים שאנו מקבלים כאן מלמעלה הוא חזק וחד משמעי והוא אומר שאף פעם אסור לנו להפסיק להאמין גם בדברים שנראים רחוקים, חסרי סיכוי ובלתי אפשריים, שהרי לא כל דבר שאנחנו מצפים שיקרה יכול לקרות מיד, מאחר ולכל דבר יש את הזמן והמקום המתאימים לו וכשאנחנו, מזווית הראייה המצומצמת שלנו, בטוחים שאנחנו רוצים את אותו דבר כאן ועכשיו, אל לנו לשכוח שיש מישהו שיודע הרבה יותר מאיתנו מה באמת טוב בשבילנו, שהרי הוא זה שברא אותנו וגם לימד אותנו לאורך כל ההיסטוריה המפוארת שלנו שכל תהליך מהותי ברמה האישית או הלאומית דורש זמן יקר, מסירות נפש ושילוב של שלוש מילות מפתח כדי לצלוח את התהליך - אמונה, תקווה וסבלנות.

 

לאחר שהאדם מגלה את משמעות חייו האמיתית, הוא עלול לתפוס את הראש ולשאול את עצמו איך יתכן, שהוא התפלל במשך שנים רבות וקיווה לדבר מסוים, שהוא היה בטוח בנחיצותו באותה עת וכעת, כשהוא מבין שהוא בר מזל שניצל מדבר נורא ואיום שהיה קורה אם אותה משאלה בדיוק היתה מתגשמת ושזה הדבר האחרון שהוא היה רוצה שיקרה לו, היות והוא חקר ולמד וכעת הוא מבין את הסיבות לכך, לא נותר לו אלא להודות לבוראו על כך שלא ניצל את צרות המחשבה האנושית שלו ולא נשמע לתפילתו מאותם ימים, שחשיכה רוחנית שלטה על חייו ואז הוא מרגיש כמו ילד מתבגר, שמבין בדיעבד שאביו לא גרם לו לבכות בסופרמרקט מתוך רוע וחוסר התחשבות, כשהוא סירב בתוקף לקנות לו את כל הממתקים והחטיפים שהוא רצה, אלא מתוך אהבה ודאגה אמיתיים, כשהוא היה קטן יותר וכמו הגיל כך גם תפיסת העולם, מוגבלת יותר ולא היתה לו דרך להבין את זה ברגע האמת אלא רק כמה שנים מאוחר יותר.

 

אחד הדברים המסוכנים ביותר, שיכולים לקרות לכל עם ובמיוחד לנו כעם הנבחר, כשתפקידנו מאז ומעולם היה לשמש כאור לגויים ולתת דוגמא ומופת לכל שאר הדתות הוא איבוד הזהות שלנו, שמאפיינת ומייחדת אותנו.
כמו שכל אזרח בממלכה יתקשה לקבל את הנסיך שלו, בן המלך בכבודו ובעצמו, אם הוא יתנהג בצורה לא נאותה, יתלבש בצורה מתרשלת או לא יתן כבוד למעמד המיוחד שלו בכל צורה שהיא, כך גם כל הגויים בתוך תוכם מצפים מהעם היהודי למשהו נשגב ומורם מעם בכל דבר ועניין ובעיקר בכל הנוגע למוסר וערכים. לכן בזמן שהגויים לא ינידו עפעף אם אחד מהם ימעד, יהיה להם קשה לסלוח ולעבור לסדר היום במידה ויהיה זה יהודי, שיעשה את אותו הדבר בדיוק. זאת אחת הסיבות שבתקשורת העולמית מדגישים פעם אחר פעם את יהדותו של אותו אדם, שנכנע ליצר הרע ועשה מעשה, שנוגד את ערכי המוסר של העם אליו הוא שייך.

 

ללא שום טלפון סלולרי או כל אמצעי אלקטרוני אחר, ללא שום קצה חוט ולאחר שנים של חיפושים מתישים, חיסולו של אוסאמה בן לאדן מוכיח פעם נוספת, שאין משימה שהיא בלתי אפשרית וזה תלוי בו באדם כמה זמן ומאמץ הוא מוכן להשקיע כדי לממש את התכניות שלו וכמה הוא מוכן להקריב מעצמו כדי לראות את החלום שלו רוקם עור וגידים וככל שהמטרה היא יותר טהורה ונעלה, כך יותר מסייעים בידו משמיים.

 

כל המבצע נשמר בחשאיות מופתית, כשהדיווח הראשון בתקשורת ניתן רק לאחר השלמת המשימה, דבר שסייע מאוד להצלחת המבצע. לא היו דיווחים מוקדמים לגבי קצה חוט כזה או אחר או כיווני חקירה מסוימים, שהיו יכולים לסייע בידי היעד המבוקש ולגרום לו להיערך בהתאם ולשנות מיקום. ולכן, כדי להעלות את סיכויי ההצלחה של התכנית הבאה שלכם בצורה משמעותית, אל תספרו עליה לאף אחד לפני שהכל תם ונשלם, למעט אלו שיש להם קשר ישיר אליה. אין קשר? אין מסר, כמו שנאמר בגמרא על ידי רבי יצחק "אין הברכה מצויה אלא בדבר הסמוי מן העין".

 

בשורות טובות לכל העם היהודי ולכל האנשים הטובים בעולם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע