chiddush logo

הקיסר הגדול: הכל על שיש קיסר למטבח

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 29/10/2020

 הוא נחשב לקיסר של השיש ונמצא במקום הראשון במדד הפופולאריות בקרב הלקוחות. במאמר הבא נסביר מה זה שיש קיסר, מה היתרונות שלו, מה החסרונות וגם, כמה זה יעלה לכם? כל התשובות בפנים.

מה זה שיש קיסר?

שיש הקיסר הוא המשטח הנפוץ ביותר כיום בישראל והוא למעשה תוצר ש פיתוח ישראלי מבוקש ביותר בכל רחבי העולם. מדובר בשיש סינטטי (לא טבעי) העשוי מאבן קוורץ מועבדת, עובדה שכמובן משפיעה על הנראות שלו, התכונות, התחזוקה והעמידות.

לאור העבודה שמדובר בשיש סינטטי, הוא מגיע במגוון רחב של דגמים ויכול להתאים את עצמו לכל מטבח ולכל עיצוב.

מה היתרונות והחסרונות שלו?

שיש הקיסר מגיע במגוון עצום של עיצובים, גוונים וטקסטורות, מה שבעבורכם הלקוחות מהווה חגיגה רכישה של ממש. ניתן לעצב אותו בצורות ומרקמים שונים ולהציע ללקוחות קטלוג שפשוט לא נגמר.

בנוסף, הקיסר נחשב לשיש עמיד מאד, אולם חשוב לציין שהוא רגיש לשריטות ולכן עליכם להימנע ממגע ישיר עם הסכינים. אגב, בשנים האחרונות הצליחו יצרניות השיש לפתח שיפורים שיסייע לשיש להיות עמיד יותר בפני שריטות וחום. עדיין, הוא פחות מומלץ למקרים בהם תצטרכו שיש למטבח חוץ למשל.

כמו כן, מדובר בשיש שקל מאד לתחזוקה וניקוי, שכן ברוב המקרים מטלית לחה תעשה את העבודה ותסיר את הכתמים הקשים של אחרי הארוחה או הבישול.

אחד הפרמטרים החשובים ביותר שמהווים יתרון משמעותי לטובת שיש הקיסר הוא המחיר שלו, שכן ביחס למתחרים, בטח לשיש טבעי, מדובר במוצר זול יותר.

גם נושא האחריות מהווה יתרון משמעותי, שכן רוב החברות כיום מציעות אותו עם אחריות לכל החיים, המכסה פגיעות שונות בשיש. אולם, במידה והפגיעה נוצרה כתוצאה משימוש לא נכון שלכם, האחריות לא תהיה בתוקף. אגב, על מנת לספק אחריות, המתקין צריך להיות מתקין מורשה של קיסר.

באשר לחסרונות, שיש הקיסר לא עמיד בפני טמפרטורות גבוהות, מה שאומר שאתם לא תוכלו להניח עליו את הסירים החמים ותצטרכו להמשיך להשתמש בתחתית מבודדת שתגן על השיש.


צילום:freepik

מה משפיע על המחיר?

צורת המטבח – השיש מגיע בצורה של לוחות באורך 6 מטרים ברוב המקרים. במידה והמטבח שלכם מאפשר ניצול מלא של הלוחות, המחיר יהיה זול יותר. אך אם המטבח שלכם מעוצב כך שהמתקין יצטרך לחתוך את הלוחות ולמעשה לבזבז חומר רב, המחיר יעלה.

הובלה – במידה ואתם גרים בקומה נמוכה ולוחות השיש מסוגלים לעבור בקלות בחדר המדרגות, המחיר יהיה זול יותר. אולם במידה ותצטרכו מנוף לצורך העלאה של לוחות השיש לדירה, המחיר יקפוץ בהתאם.

דגם – כאמור, השיש מגיע במגוון דגמים, צבעים, טקסטורות ועיצובים. ככל שהעיצוב יהיה פשוט יותר, כך השיש יעלה פחות וההיפך, ככל שלוחות השיש יהיו מעוצבים יותר, המחיר יעלה.

לכן, לפני שאתם מזמינים שיש למטבח, התייעצו עם החברה המשווקת על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה ולהיות עם ראש שקט.


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע