ימי המשיח
ברכת הלבנה, וברכת ההפטרה:
דוד מלך ישראל חי וקיים, וכן ברוך אתה ה' מגן דוד, על כסאו לא ישב זר ולא ינחלו עוד אחרים את כבודו:
ברור שתכלית הסופי של העניין הוא להקים סוכת דוד הנופלת אך העיקר הזה בתורה שבכלל יש לחכות לביאת בן דוד הוא לא עכשויסטי שאחכה לו בכול יום שיבוא גם אם יתמהמה אפילו מאוד כי צריך להכין כלים מאוד מיוחדים לביאתו לא באופן שמשיח יעשה פה הפיכה נגד המציאות הפוליטית הגלובלית של כול אומות העולם ואף לא המציאות הפוליטית הקטנה של הכביאה הזאת בדורות האלו של יהודים למדינת ישראל כי אין בין ימי המשיח לעולם הזה אלה שיעבוד מלכויות כלומר שמשעבדות מתבטל ולא שהן עצמם מיד עם תחילת ימי המשיח מתבטלות בעצמם אלה ממשיכות להתקיים במתכונתם על כנם רק שמפסיקות לשעבד עניין שיעבוד רוחי דק מאוד שהוא התנאי הבלעדי להתחלתם הטכנית של ימי המשיח וזה כבר כמעט בתוקפו עד הסוף בדורות האלו לכן יש שקוראים לדורות האלו פעמי ימי המשיח, ימי המשיח ולא המשיח המולך הסופי שלזה הזמן עוד רחוק מאוד.