chiddush logo

איך לבחור נכון חברת איטום?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 27/6/2018

ליקויים באיטום אנחנו מזהים בדרך כלל בחורף. כשהגשם מגיע והרטיבות מתחילה יש לנו את כל הסימנים שאנחנו צריכים לכדי להבין שמשהו שם לא ממש תקין. אלא שדווקא בחורף הטיפול בבעיה מאתגר הרבה יותר, ואם אתם רוצים להגיע אליו מוכנים כדאי לבדוק את המצב כבר עכשיו כדי שתוכלו לבצע איטום כמו שצריך. בשביל זה אתם צריכים חברת איטום מקצועית, וכדאי שתדעו מה אתם באמת צריכים לבדוק.

 

1 – שיטות הטיפול האפשריות

באופן כללי קיימות היום שיטות שונות לביצוע איטום: זפת חמה, יריעות ביטומניות ואיטום באמצעות חומרים אקריליים. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות משלה, הן בכל הקשור לעמידות (התחום שבו יריעות ביטומניות מנצחת) והן בכל הקשור לעלות העבודה (הזפת נחשבת לזולה יותר). אז לפני שאתם בוחרים חברת איטום כזו או אחרת מומלץ לבדוק איך מתכוונת לבצע את העבודה והאם אנשי המקצוע מכירים את השטח היטב. תהליך יסודי ידרוש פינוי של דודי השמש, לדוגמה, וכדאי שאיש המקצוע יבחן את השטח היטב לפני שיציע תכנית עבודה ויזהה את כל התנאים הרלוונטיים לביצוע העבודה גם אם מדובר בביצוע איטום גג מרוצף.

 

2 – חשיבות ההמלצות

סביר להניח שיש לכם כמה חברים טובים ובני משפחה שביצעו איטום גגות בשלב כזה או אחר, והם יודעים להציע המלצות על חברות איטום מקצועיות וטובות. תוכלו גם להיעזר באינטרנט, כמובן, אחד הכלים הכי טובים שעומדים לרשותנו. חפשו המלצות וחוות דעת, וזכרו שהדרך האידאלית לדעת עם מי אתם עומדים לעבוד היא להכיר את הניסיון של לקוחות אחרים. זה לכל הפחות יעזור לכם לישון קצת יותר טוב בלילה.

 

3 – איכות העבודה

קבלני איטום שונים עובדים באופן שונה וגם עם חומרים שונים. כדי שתוכלו לדעת מה איכות החומרים שאיתם עובד בעל המקצוע שלפניכם תוכלו לשאול אותו בצורה פשוטה למדי האם מדובר בחומרים שנושאים תו תקן ישראלי. מותר לכם גם לבקש אישורים שיעידו על כך אם יש לכם סיבה טובה לדאוג, וכדאי לדעת בבטחה שמדובר בחומרים חזקים ואיכותיים שיחזיקו מעמד שנים.

 

4 – אחריות הקבלן

עבודה איכותית וחומרים חזקים יספקו תוצאה טובה, אבל זה לא אומר שאתם יכולים לוותר על סעיף האחריות. חברת האיטום צריכה להציע לכם אחריות, ורצוי שהיא תהיה ממושכת ומקיפה. רק חברה אמינה שמתחייבת לשירות מצוין ולאיכות העבודה שלה, היא חברה שתתחייב גם לאחריות. אם המטרה היא להבטיח איטום שיחזיק מעמד במשך שנים, אל תתפשרו על בחירת החברה, היא זו שתכריע במידה רבה עד כמה איכותי יהיה האיטום.



קרדיט לתמונה: פוטוליה

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע