chiddush logo

מזנון מעוצב – איך נמצא את המזנון המושלם עבורנו?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 25/10/2015

 מזנון מעוצב – איך נמצא את המזנון המושלם עבורנו?

כאשר אנחנו בוחרים מזנון אנו מעוניינים במזנון מעוצב שיתאים בדיוק לחלל אותו אנו מעצבים. אנחנו רוצים שהוא יתאים למקום שלנו: בין אם מדובר במסעדה, חנות, הבית שלנו או כל מקום שנבחר. אז איך בוחרים מזנון מעוצב בצורה טובה? קבלו טיפים לבחירה נכונה.

התאימו את המזנון לקונספט הכולל של המקום אותו בחרתם לעצב

בבחירת מזנון חשוב לפני הכל לחשוב על הקונספט הכללי של העיצוב. הגדירו לעצמכם מה הסגנון שבו עיצבתם את החלל. האם הוא מעוצב בסגנון מודרני? האם תרצו לעצב אותו בסגנון שנות ה50 או ה 20 המרהיבות? האם הוא כפרי ובעל רהיטי עץ כבדים או בסגנון הפרובנס הצרפתי הלא מחייב?

את הקונספט תוכלו לקבוע על פי כלל הרהיטים שנמצאים ברשותכם או שתרצו לרכוש. החליטו על הקונספט ורכזו לפיו את הרהיטים. זכרו כי אינכם חייבים להפטר מכל הרהיטים ותוכלו לעצב כל חלל בסגנון אחר ולהתאים לו מזנונים בסגנון שונה. הכל מותר כיום בעיצוב.

חפשו השארה באינטרנט ובמגזינים

אם אתם לא ממש מצליחים לדמיין את הסגנון של המזנון שאתם רוצים בראשכם, תמיד תוכלו לחפש השראה בתמונות ולשאוב מידע באינטרנט ובמגזינים של עיצוב.

בדקו איזה עיצובים קיימים כיום, מה העיצובים האחרונים שיצאו לאחרונה, מה נראה לכם יפה ומה מתאים לכם מבחינת עיצוב וסוג החומר ממנו עשוי המזנון. את ההשראה תוכלו לקבל באינטרנט, במגזינים ובשיטוט פיזי ורגלי בחנויות שונות ואפילו בנגריות.

עיצוב אישי של מזנון

אם אתם לא ממש מוצאים מזנון שאתם אוהבים, תוכלו תמיד להתייעץ עם איש מקצוע לגבי בניית מזנון מעוצב לפי טעמכם האישי.

מזנון מסוג זה יעוצב מכל חומר אותו תרצו כמו למשל: עץ מלא, פי. וי .סי, עץ מעורב בזכוכית, מזנון שכולו עשוי זכוכית, אלומיניום, מתכת ושלל חומרים שמהם ניתן לעצב כיום מזנונים. את המזנון ניתן להתאים במגוון גדלים ולחלל שלכם.

בחרו מזנון שימושי

בבחירת מזנון חשוב לבחור מזנון שימושי ופרקטי. את המזנון חשוב לעצב בצורה יפה אך שגם תענה על הצרכים שלכם.

בדקו כמה מגירות ומדפים אתם צריכים במזנון, כמה שטח תרצו על גבי המזנון, האם תרצו לצייד את המזנון בדלתות? האם תרצו שהוא יהיה בעל ידיות? תלוי או מונח עם רגליים על הרצפה? בדקו מה הכי נוח ופרקטי עבורכם – בצורה זאת תוכלו למצוא את המזנון המושלם. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה