chiddush logo

פרסומי תועבה רבי שלמה שטנצל זצל

נכתב על ידי יונתן שטנצל, 21/9/2014

 

מכתביו של רבי שלמה שטנצל זצ"ל  על פרסומי התועבה בישראל

מקובל על הכל שהרחוב אינו חוף

איסור חמור להסתכל על זימה ותועבה וכמובא בפרשתנו עקב ולא תביא תועבה אל ביתך והיית חרם כמוהו.

גם נשיא מונה בארה"ב שלחו מארך לדוברת שיפסיק את פרסומי התועבה

אלוקיהם של אלו שונא זימה

44 דתיים

53 מסורתיים

3 אנטי דת

העולם מתפורר בגלל המתירנות 50 אחוז מהנוער עקב זה מסרבים להקים משפחה. החלק הדתי הוא עמוד השדרה

הצבור הדתי המונה כמיליון וחצי אזרחים לפי כל הסקרים הוא מוביל מבחינה כלכלית, והחל להיות מודע בכחו להתחשב בו בכמה נושאים כמו פרסומי תועבה, חילולי שבת, והסתה ושיסוי נגדו, ע"י ארגונים ואישים אנטי דתיים. חברת הפרסום הגדולה ביותר בארץ היא פוסטר מדיה של חברת כלל החולשת על כ – 85% ממודעות הפירסום, והיא האחראית להצפת הארץ בתמונות תועבה המשחיתה את נפש הנוער והצבור.

היהדות הדתית ובראשם 500 מגדולי הרבנים הוציאו קריאות נגד פרסומי התועבה ע"י חברה זו וחמשת עמיתיה הקטנים. בעבר נעצרו כ – 2000 יהודים שלחמו בפרסומי התועבה וחלקם ישבו קרוב לשנה בבתי הסוהר למרות שהדבר מהווה כפיה אנטי דתית המכריחה את האזרחים הדתיים לראות תמונות תועבה וזימה, ולעבור על איסור החמור מהתורה של לא תתורו אחרי לבבכם. כפי שכולם היו מתקוממים נגד גוף שהי' כופה אכילת חזיר ועככשיו על האזרחים

אותם יהודים כואבים גם מוחים נגד ביצוע סעיף 1977-173 מהחוק הפלילי הקובע עונש מאסר שנה אחת למפרסם דברי דפוס. ותמונות שיש בהם לפגוע באמונתם או ברגשותיהם הדתיים של אחרים.

27.4.88 שלח מנהל פוסטר מדיה בשם מר אהרן דוברת מנהל כלל בו כתוב: מר דוברת ביקשני להודיענו בכתב מהן אותם פרסומים שאתם מפרסמים שמכתבכם כפוגעים באילו מקומות פורסמו ובמה פגיעתם. הרינו להודעכם כי מדיניות הנהלת כלל להימנע ככל הניתן מפרסומים הפוגעים בחלק מהצבור, ואנו משתדלים לפעול בהתאם. גם אבי רבב מנהל כלל סחר פרסם בזמנו בראיון לעיתון "ערב שבת" הבטחה לא לפרסם תמונות תועבה.

כל ההבטחות שניתנו בזמנו גם אישית למדבר ע"י מר דוברת לפני מספר שבועות שהם מבטלים חוזים עם חברות לבגדי ים, החזיק מעמד מספר שבועות ושוב אנו מוצפים בתמונות תועבה לפיכך בהתיעצות עם גדלי הרבנים הוחלט לערוך שביתת קונים מכמה ממוצרי כלל, החברה מקיפה כ – 250 חברות כלכליות גדולות, חלקן קשורות בטבוריהם לצבור הדתי, כמו חברות ניר חדרה בדים של בגיר אך בינתיים הצבור הדתי נוקט בזהירות ועורך שביתת קונים על חברות חברת ביטוח כלל, לגו, כיתן ואלקטרה, תוך תקווה שחברת כלל שכשם לחברה כלכלית שנקודת היעד שלה לשווק לצבור היהודי לא תפרסם צלב קרס. הפוגע בשאר הלקוחות כן היהודים הדתיים לא יסכימו שיפגעו ברגשותיו הם ??????.. תמונות תועבה שהם כמו חזיר ועוד יקנו את מוצריהם על היהדות הדתית שהיא מובילה בתחום הכלכלי יסולא בלי טובות ותחנונים כפי שעשתה בעבר אלא לחץ כלכלי על הכוס להפסיק את פירסומי התועבה ואף חטא גדול מחילולי שבת וחגי ישראל.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע