chiddush logo

ירמיהו ויחזקאל

נכתב על ידי טל סייג, 1/1/2025

מה בין ירמיה ויחזקאל בנבואת סוף בית א':

 

ירמיהו הוא הכוהן הגדול של נבואות סוף בית א' ויחזקאל הוא הסגן ופרה אדומה מיצוותה בסגן וסברתו של יחזקאל בסודות פרה אדומה הוא בעל פירשה שצווה בנבואה לאכול פרשים כלומר פרושים מפרשים כי מיחזקאל שורש המפרשים שהם צואת התורה כלומר ככה יואלו את לחמם מזון לנשמה בגויים עם מפרשים וזו נבואה שנובא יחזקאל בן בוזי שיהיו על כול התורה מפרשים שהם יניקה מאחוריים דנרנח"י דנשמת התורה.

 

אבל ירמיהו הוא כוהן גדול של אחרוני נביאי בית א' והוא העביר משמה ישר לעזרא ומלאכי ולא דרך יחזקאל ומשמה ליהוצדק ושמעון הצדיק כוהני בית ב' ומשמרות יהויריב שמהם יצאו החשמונאים המכבים של חנוכה.

 

ועמי הארצות בנבואה עד היום מפרישים תרומה בנשמת התורה והנרנח"י שלה לכהונה שסמל הכנסת הוא המנורה החנוכייה.

 

אלה שאלו גם נאמני דמאי חבר כבר גם שמפרישים המעשר ללויי מושה רבנו ושמואל בני הקרחי ונאמנים חבר בנרנח"י בתורת הנשמה לכן יש להם רשות להישתמש ב243 תורות כוהנים ו300 מגדלים פורחים באוויר שבתורת הנשמה 543 הלכות למיסוד הכהגעה הזאת לארץ החל מסוף המאה החמישית לאלף השישי היורדות עד עמי ארצות נג"ע ר"ע ועמלק ספחות קשות נישמות תתקע"ד נשמות ששיערו ספירן דמסאבותא מעמוד הימני ממתקוממים בימינך ומעמוד השמאלי של סמא"ל ומעמוד המרכזי של המישפט והחוק דמסאבותא כי שלוש וחצי וקצת ראשונות שאין מהם חזרה עשו כלים דתיקון כי הישתלמה ארץ רבה בדעת תחתון דהוד תחתון השכלה גבוהה בחוכמה פוליטיקה בבינה חוק ומשפט בדעת משבר אנרגיה בחסד פצצות אטום בגבורה פיצוץ אוכלוסין בתפארת תקשורת חדישה ובוהמה סלב הי סוסאייטי עליתא ואריסטוקרטיה ותרבות ואומנות בכתר ואילי הון בפרק עליון דנצח ותעבורה משוכללת בפרק עליון דפרק תחתון דנצח ומיץ חה"פ חב"ד הפלאזמה השכלית כלי עקרת הבית המקיף הממוצע הרחוק כלי מילת ורהיטים ובחקלאות והתעשייה מיכון משוכלל והי טק.

 

ובהכאת תורות כוהנים שבמיגדלים פורחים באוויר ניהייה 1074 תורות כלליות של שיירי תורות כוהנים וטומאה וטהרה איסור והיתר דממלכת כוהנים משיח עם האותיות כפול שלוש 362*3=1074 אחד לבן יוסף אחד לבן דויד הכתר המשולב לבית יוסף הכתר המשולב לבן דויד והכתר המשולב באות נס מופת פלא. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע