chiddush logo

השיטה להתקבל לסיירת מטכל נחשפת !

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 22/10/2024

 במאמר שלפניכם סיקור מלא על הליך ההצטרפות לאדרנלין כושר קרבי, מעטפת ההכנה שתעברו בארגון כחלק ממשתתפיו ע"י בוגרינו המשרתים כלוחמים, מפקדים וקצינים בסיירות העלית והיחידות המיוחדות של צבא ההגנה לישראל.  

 

אדרנלין כושר קרבי : קורס הכנה ליחידות עלית

כמו שכבר הספקתם להכיר, אדרנלין הינה חברת הדגל בכל הקשור לגיוס מלשבי"ם מכלל גזרות האוכלוסייה לסיירות העלית והיחידות המיוחדות, החברה היחידה שמסוגלת להתחייב לכם לאחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר.

על מנת לספק לכם מידע מלא אודות אדרנלין, מעטפת ההכשרה שתעברו ושיטת הפעולה יוצאת הדופן שתעניק לכם ארסל כלים ייחודי וחוצה גבולות, בחרו לשתף אתכם בחוויות בוגרינו שהתקבלו ליחידות עליהן חלמו מקדם ואת מה שלקחו מתקופת ההכנה שלהם בארגון כמלשבי"ם.

 

ע' לוחם סדיר סיירת מטכל : "הגענו 10 לאימון הניסיון, רק 7 עברו ונכנסו לאדרנלין"

מהו אימון התאמה ( ניסיון ללא עלות ) : מדובר באימון ראשון ללא עלות, באימון זה ינתח מדריך הצוות, לוחם ומפקד לשעבר, וביניהם גם מגבשים ולוחמים פעילים במיל', את סל הערכים, היכולות הדינמיות ורף היכולות הפיזיות שלכם, לאחר שכלול כל אלו יקבע המדריך הנ"ל, האם אתם מתאימים לפעילות בארגון או לא, כאשר מי מכם שיעבור סינון ראשוני זה, יקבל את ברכת הדרך ויצטרף לשרותינו.

י' לוחם במיל' שייטת 13 : " מיד שנכנסתי הצמידו לי מדריך כושר גופני, תזונאי וספורט-תרפיסט"

אימוני שיגרה : מיד לאחר האימון הראשון תכנסו ל 4 אימונים שבועיים סה"כ, 2 אימונים צוותים, אימון אחד בצוות ייעודי (תלוי יחידה) ואימון עצמאי שתקבלו מאנשי המקצוע בחברה, כאשר כל אלו בליווי תוכניות חדר כושר ייעודיות, תפריטי תזונה מותאמים ובקרה של ספורט-תרפיסטים

חשוב לציין שלכל מועמד תיק אישי אותו מנתחים 24/7 ומעניקים לו אומדנים מדויקים, נקודות לשיפור וישמור לאורכו של כל הליך ההכשרה.

ד' לוחם קבע ביחידת שלדג : "אחרי כל סימולציה הרגשתי פשוט שיפור מטורף"

תכנים מיוחדים: סימולציית יום סיירות, ימי בריכה ליחידת 669 ושייטת 13, גיבוש אדרנלין שאורכו מעל 24 שעות ועוד.

מדובר בימי דמה למול המתאר המדויק, המגבשים הפעילים, התכנים העדכניים וכוח האדם החזק ביותר בישראל ( מועמדי אדרנלין ).

במהלך ולאחר הסימולציה תנותחו ע"י תוכנת מחשב ותקבלו אומדן מלא להתאמתכם ליחידה המתבקשת על-ידכם, כמו גם אחוזי ההצלחה שלכם בגיבוש, כאשר אומדנים אלו יעניקו לסגל ההדרכה את היכולת לבנות את המשך הליך הכשרתכם באדרנלין.

י' קצין יחידת דובדבן : "עברנו שם פשוט הכל, הייתי בשוק מכמות ואיכות התכנים שהעניקו לנו"

סאגות הכשרה : אימונים יעודים למול מגבשי יחידות העלית בצה"ל ולפי הפירוט הבא : סיירת מטכל, שייטת 13, שלדג ויחידת 669, טייס חובלים צוללות, חטיבת העוז, עוקץ, ימס והגדסרים, כל מועמד לפי מטרותיו והליך המיון שלפניו.

סדנאות פסיכולוגיה לחיזוק החוסן הנפשי והביטחון העצמי, ראיון אישי ודיבור מול קהל שיעבירו מאבחני התנהגות צה״ליים, סדנאות תזונה וספורט-תרפיה, למתן כלים למסלול הלוחם המתקרב וכך תמנעו מפציעות בעקבות עומסי המסלול העצימים.


תמונה :
קרדיט : אדרנלין כושר קרבי מאת עדי אבלס 

תיוג: כושר קרבי 

 

ל' קצין יחידת 669 : "סיימתי מסלול רק בזכות הסדנאות לפני הגיוס"

העשרה: סדנאות העשרה והכנה למסלול, ביניהן: סדנאות קרב מדע, ניווטים, לחימה ותורת הנשק שיעניקו לכם יתרון משמעותי בכניסתכם למסלול הלוחם ביחידתכם

חשוב לציין, מיד לאחר מעבר גיבוש תכנסו לצוות הכשרה ייעודי בו תעברו תכני מסלול מדויקים, כניסה לבסיסים צבאיים ומפגש עם בכירים בצה"ל למען הרחבת אופקים ולמידת נקודות השקפה נוספות.

 

חשוב מאוד להכיר :

לאורכו של כל הליך ההכשרה אתם תעברו למול תזונאים, ספורט-תרפיסטים, פסיכולוגים ומאבחני התנהגות צהליים ברמת שיגרה כאשר גם לאחר הגיוס אנשי מקצוע אלו יהיו זמינים לכם לאורכו של המסלול כולו.

התאמה של כמעט 100%

מעבר לכל אלו פועלת אדרנלין למול אנשי הסייבר הישראלים בוגרי יחידת 81, אשר אחראים על פיתוח תוכנה משתכללת האחראית על מתן אומדן מלא של משתתפי הארגון ומתן דגשי מעשיים לביצוע התאמה מלאה בן המועמד ליחידת המתבקשת, ומדובר במדע מדויק ולא עוד סברות או מסקנות העלולות להכשיל את המועמד.

 

מתחייבים לכם לסיכוי ההצלחה הגבוהים ביותר !

אם הסתפקתם להכיר שאתם שונים ומבודלים, בעלי פוטנציאל מרקיע שחקים שמסוגלים לעמוד בשורותיהם של לוחמי העלית הישראלים.

אם אתה דורשים הליך הכשרה מול בוגרי אותן היחידות תחת בקרה מלאה של יד אדם וטכנולוגיה מתקדמת האחראים מזה עשור על שבירת תקרת הזכוכית בגיוס מלשבי"ם ליחידות החוד הצהליות , מקומכם איתנו

 

להצטרפות לחצו על צמד המילים "כושר קרבי" בראש העמוד, היכנסו לאתר השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע