chiddush logo

תורת הקבלה הפילוסופית

נכתב על ידי Amirtsarfati, 26/8/2024

כשעם ישראל היו בארץ מצרים לפני שהם קיבלו את התורה היה פילוסוף יהודי אחד שאמר לעם ישראל שיש עשרים וחמישה חלקים רוחניים החלק הרוחני הראשון הוא הנפש של הנפש החלק הרוחני השני הוא הרוח של הנפש החלק הרוחני השלישי הוא הנשמה של הנפש החלק הרוחני הרביעי הוא החיה של הנפש החלק הרוחני החמישי הוא היחידה של הנפש החלק הרוחני השישי הוא הנפש של הרוח החלק הרוחני השביעי הוא הרוח של הרוח החלק הרוחני השמיני הוא הנשמה של הרוח החלק הרוחני התשיעי הוא החיה של הרוח החלק הרוחני העשירי הוא היחידה של הרוח החלק הרוחני האחד עשרה הוא הנפש של הנשמה החלק הרוחני השתיים עשרה הוא הרוח של הנשמה החלק הרוחני השלוש עשרה הוא הנשמה של הנשמה החלק הרוחני הארבע עשרה הוא החיה של הנשמה החלק הרוחני החמש עשרה הוא היחידה של הנשמה החלק הרוחני השש עשרה הוא הנפש של החיה החלק הרוחני השבע עשרה הוא הרוח של החיה החלק הרוחני השמונה עשרה הוא הנשמה של החיה החלק הרוחני התשע עשרה הוא החיה של החיה החלק הרוחני העשרים הוא היחידה של החיה החלק הרוחני העשרים ואחד הוא הנפש של היחידה החלק הרוחני העשרים ושתיים הוא הרוח של היחידה החלק הרוחני העשרים ושלוש הוא הנשמה של היחידה החלק הרוחני העשרים וארבע הוא החיה של היחידה החלק הרוחני העשרים וחמש והאחרון הוא היחידה של היחידה ויש עשרים וחמישה תקופות התקופה הראשונה היא התקופה של האדם הראשון התקופה השנייה היא התקופה של שת בנו של האדם הראשון התקופה השלישית היא התקופה של אנוש בנו של שת התקופה הרביעית היא התקופה של קינן בנו של אנוש התקופה החמישית היא התקופה של מהללאל בנו של קינן התקופה השישית היא התקופה של ירד בנו של מהללאל התקופה השביעית היא התקופה של חנוך בנו של ירד התקופה השמינית היא התקופה של מתושלח בנו של חנוך התקופה התשיעית היא התקופה של למך בנו של מתושלח התקופה העשירית היא התקופה של נוח בנו של למך התקופה האחד עשרה היא התקופה של שם בנו של נוח התקופה השתיים עשרה היא התקופה של ארפכשד בנו של שם התקופה השלוש עשרה היא התקופה של שלח בנו של ארפכשד התקופה הארבע עשרה היא התקופה של עבר בנו של שלח התקופה החמש עשרה היא התקופה של פלג בנו של עבר התקופה השש עשרה היא התקופה של רעו בנו של פלג התקופה השבע עשרה היא התקופה של שרוג בנו של רעו התקופה השמונה עשרה היא התקופה של נחור בנו של שרוג התקופה התשע עשרה היא התקופה של תרח בנו של נחור התקופה העשרים היא התקופה של אברהם אבינו התקופה העשרים ואחת היא התקופה של יצחק אבינו התקופה העשרים ושתיים היא התקופה של יעקוב אבינו התקופה העשרים ושלוש היא התקופה של הבנים של יעקוב אבינו התקופה העשרים וארבע היא התקופה של הנכדים של יעקוב אבינו התקופה העשרים וחמש והאחרונה היא התקופה של הנינים של יעקוב אבינו ואז אותו פילוסוף יהודי אמר לעם ישראל שהאלוהות הצטמצמה במשך אותם עשרים וחמש תקופות בתקופה של האדם הראשון האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא היחידה של היחידה כך שנשארו רק עשרים וארבע חלקים רוחניים בתקופה של שת בנו של האדם הראשון האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא החיה של היחידה כך שנשארו רק עשרים ושלושה חלקים רוחניים בתקופה של אנוש בנו של שת האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הנשמה של היחידה כך שנשארו רק עשרים ושתיים חלקים רוחניים בתקופה של קינן בנו של אנוש האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הרוח של היחידה כך שנשארו רק עשרים ואחד חלקים רוחניים בתקופה של מהללאל בנו של קינן האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הנפש של היחידה כך שנשארו רק עשרים חלקים רוחניים בתקופה של ירד בנו של מהללאל האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא היחידה של החיה כך שנשארו רק תשע עשרה חלקים רוחניים בתקופה של חנוך בנו של ירד האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא החיה של החיה כך שנשארו רק שמונה עשרה חלקים רוחניים בתקופה של מתושלח בנו של חנוך האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הנשמה של החיה כך שנשארו רק שבע עשרה חלקים רוחניים בתקופה של למך בנו של מתושלח האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הרוח של החיה כך שנשארו רק שש עשרה חלקים רוחניים בתקופה של נוח בנו של למך האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הנפש של החיה כך שנשארו רק חמש עשרה חלקים רוחניים בתקופה של שם בנו של נוח האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא היחידה של הנשמה כך שנשארו רק ארבע עשרה חלקים רוחניים בתקופה של ארפכשד בנו של שם האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא החיה של הנשמה כך שנשארו רק שלוש עשרה חלקים רוחניים בתקופה של שלח בנו של ארפכשד האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הנשמה של הנשמה כך שנשארו רק שתיים עשרה חלקים רוחניים בתקופה של עבר בנו של שלח האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הרוח של הנשמה כך שנשארו רק אחד עשרה חלקים רוחניים בתקופה של פלג בנו של עבר האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הנפש של הנשמה כך שנשארו רק עשרה חלקים רוחניים בתקופה של רעו בנו של פלג האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא היחידה של הרוח כך שנשארו רק תשע חלקים רוחניים בתקופה של שרוג בנו של רעו האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא החיה של הרוח כך שנשארו רק שמונה חלקים רוחניים בתקופה של נחור בנו של שרוג האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הנשמה של הרוח כך שנשארו רק שבע חלקים רוחניים בתקופה של תרח בנו של נחור האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הרוח של הרוח כך שנשארו רק שישה חלקים רוחניים בתקופה של אברהם אבינו האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הנפש של הרוח כך שנשארו רק חמישה חלקים רוחניים בתקופה של יצחק אבינו האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא היחידה של הנפש כך שנשארו רק ארבע חלקים רוחניים בתקופה של יעקוב אבינו האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא החיה של הנפש כך שנשארו רק שלושה חלקים רוחניים בתקופה של הבנים של יעקוב אבינו האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הנשמה של הנפש כך שנשארו רק שתי חלקים רוחניים בתקופה של הנכדים של יעקוב אבינו האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הרוח של הנפש כך שנשאר רק חלק רוחני אחד בתקופה של הנינים של יעקוב אבינו האלוהות הצטמצמה עד כדי כך שהתבטל החלק הרוחני ששמו הוא הנפש של הנפש כך שלא נשאר חלק רוחני בכלל אפילו לא אחד ואז אותו פילוסוף יהודי אמר לעם ישראל שמכיוון שהתבטלו כל החלקים הרוחניים של האלוהות כך שאין אלוהות בכלל אז מותר לעבוד עבודת כוכבים ומזלות רק בגלל אותו פילוסוף יהודי עם ישראל עבדו עבודת כוכבים ומזלות בארץ מצרים לפני שהם קיבלו את התורה ואחרי שהם קיבלו את התורה בתקופת השופטים ובתקופת המלכים

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע