chiddush logo

עידוד לסרבנות , החלשת צה"ל מול האויב , איבוד התראה מול האויבים שלנו

2/8/2024

 











*שי קלך - הערוץ המקורי*

העובדה שרון שרף ממיין לוחמים לסיירת מטכ"ל זו חרפה שכל קצין ולוחם בצה"ל צריכים להתקומם נגדה. 
הוא יושב על השיבר ומחליט האם עמנואל מורנו הבא יעבור את הגיבוש או אייל נווה, האם עופר וינטר הבא יהיה לוחם בסיירת או רון שרף. זה כמו לבקש מגנב להיות אחראי על חלוקת הכספים של הקופה הציבורית.

שרף הוא לא סתם סרבן, הוא מראשי משפחת פשע-הסרבנות. הוא הפנים של אחים לנשק. הוא זה שעמד על הבמה והתגאה איך כח ההרתעה של צה״ל הולך ונפגע בהקריאו יחידה אחר יחידה. הוא זה שהוציא דיבת הארץ לעיני כל העולם בתקשורת הזרה בתכנית ׳60 דקות׳ על מדינת ישראל. לעולם לא נאפשר לסלוח על הפשע הלאומי הזה. קל וחומר כל זמן שהעבריין הזה לא הביע כל חרטה, ועלול לעשות זאת בעתיד.

המשכו של רון שרף כקצין ממיין היא פשע כפול. לא רק שהוא לא נענש, אלא גם מקבל רוח גבית ממפקדיו על מעשיו, וממשיך לשבת בצמתים הקריטיים במדינה ולשבט את עולם הערכים הפרוגרסיבי והמסוכן שלו באליטה של סיירת מטכ"ל. איך אנחנו יודעים שהוא לא הדיח מלש״ב על עצם היותו מועמד דתי ממכינת עלי או על תמיכתו ברפורמה המשפטית? אדם שמוציא דיבת הארץ על מדינת ישראל בעולם, אי אפשר לתת בו אמון.

החטיבה המשפטית של תנועת נצח ישראל ואני, לא נשקוט עד שהעבריין שרף יועמד לדין ויודח לאלתר מצה"ל (בשלב ראשון), ולטובת כך יוקצו כל המשאבים האנושיים, הכלכליים והמשפטים של התנועה.

בינתיים אני מזמין לוחמים להצטרף לעדויות האישיות שאנחנו אוספים שיחשפו כי שרף פגע במיונם ליחידה (מוזמנים לפנות בלינק המצורף https://wkf.ms/3WLS88T).

סיימנו לשתוק.

*בתמונה- שלט שחבריי ואני תלינו באיילון לפני המלחמה כדי להגן על מדינת ישראל ממי שפגע בצה"ל 
https://wkf.ms/3WLS88T

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע