chiddush logo

מעלת לימוד חתת -

נכתב על ידי אביהו ח, 11/7/2024

 




*"התקשרות לצדיק" - כיצד?*
_מכתב מהרבי מליובאוויטש, טרם שקיבל את הנשיאות באופן רשמי, אודות ההתקשרות לצדיק, בקשר לחמיו כ"ק אדמו"ר הריי"ץ מליובאוויטש:_
👈 _*מוקדש לזכות החיילים לשמירה והגנה ונצחון על אויבי ישראל, ולזכות החטופים שיחזרו לשלום, ולגאולה שלימה בקרוב ממש*_

מכתבו עם ה"פדיון-נפש" [ובו בקשת ברכה] בעתו נתקבל, וכבקשתו קראתיו על ציון כבוד קדושת מורי וחמי אדמו"ר הכ"מ, ובהיכלו ששם נכנסים ליחידות ולנתינת פדיון נפש,

וצדיק מברך והשם יתברך ממלא ברכות צדיק, "דְּאִשְׁתַּכַּח בְּהַאי עָלְמָא יַתִּיר מִבֵּחַיוֹהִי" [=שנמצא בעולם הזה, עוד יותר מבחייו!], על מילואן.

תקותי אשר אין נזקק להערה ולהארה אדות ענין ההתקשרות לנשיא הוא כבוד קדושת מורי וחמי אדמו"ר הכ"מ, אשר ההתקשרות היא על ידי למוד תורתו והליכה בדרכיו אשר הורה.

ובטח יש לו קביעות עתים ללימוד תורת כבוד קדושת מורי וחמי אדמו"ר הכ"מ אשר במאמריו שיחותיו ומכתביו. ומה טוב אם הלימוד הוא בחבורה אשר איש את רעהו יחזקו ויעוררו.

ומובן אשר אין זה פוטר משאר השיעורים אשר כל אחד ואחד מחויב בהם. ובכללם שיעורים השוים לכל נפש בחק יומי והם: חומש עם פירוש רש"י, תהלים כמו שנחלק לימי החודש, [ולימוד מספר ה]תניא כפי שנחלק לימי השנה על ידי כבוד קדושת מורי וחמי אדמו"ר הכ"מ.

_מקור: אגרות קודש ח"ג ע' שמז_ • *מוגש ע"י מכון 'אור החסידות'* •  העתקת המכתב באישור מהוצאת ספרים קה"ת

👇👇👇
*ברכה מיוחדת אצל הרבי*
ביום ההילולא ג' תמוז, רבני מכון 'אור החסידות' יזכירו לברכה את  לומדי תורתו של הרבי, לברכה בציונו הקדוש של הרבי, לבריאות, פרנסה, נחת מהילדים, שלום בית, וכל המצטרך.

מעוניינים שנזכיר אתכם בשמכם המלא או את מכריכם הזקוקים לישועה? מוזמנים להכנס ללינק המצו"ב 👇 ולמלא את השמות (ללא עלות):
https://orhachasidut.org.il/%d7%91%d7%a7%d7%a9%d7%aa-%d7%91%d7%a8%d7%9b%d7%94-%d7%92-%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%96-%d7%aa%d7%a9%d7%a4%d7%93-4//

*הצטרפו לקבל 'מכתב יומי' מאגרות הקודש של הרבי מליובאוויטש (קבוצה שקטה, הודעה אחת ביום):*
https://chat.whatsapp.com/HgMI6TIz5AjE7PqMfskjJ1

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע