וארוכה ניתנה להם
"וארכה בחיין יהיבת להון", ז', י"ב:
התרבות
הנאורה המודרנית היא עדיין מאוד לא מצפונית ומוסרית ואנושית וקורים בה רגע רגע
עצום המעלל דברים אכזריים חסרי דעת ולא אנושיים ומיפלצתיים אך לא כמו רומי העתיקה
כי הישתפרנו מאוד מאז על כן לא כמשפט תרבות רומי העתיקה משפט התרבות המודרנית הזו
אצל עתיק ויהיה לה תוחלת ממושכת יותר אך גם סופה לכלות בסוף בקץ המיועד לה.
כי
ישו ומוחמד היו לרועץ להם עם נבואות השקר שלהם והשיתוף, - ועם האותיות עולה
בגימטרייה 429, ט"ל * 11 כי מותפס האלוקות שבהם הוא ממסאבותא סיטרא אחרא פתיל
חיות דטומאה שבכתר עליון אך שם ט"ל שם השכינה כנסת ישראל הכלליי ממתק את זה
לכן הוא מאפשר ארכה לחורבנת ותוחלת לקיומם.
ובחיבור
אמונת המזרח הרחוק שיווה ובודהה והאותיות והתיבות והכולל עולה 857 כפול 7 5999 הוא
סוף האלף השישי אך לא שתואבד העולם בסוף הזה אלה שעד אז משתכללת הציליויזאציה הזו
את רוב השיכלולים המעשיים ואחרי כן הגוד (מערב) והאלה (ערב) עד 6542 נותנים להם
ארכה ואז היא מתחילה לשקוע שהוא אהיה * אליעזר עבד אברהם.
האלה
והגוד וישו ומוחמד ושיווה ובודהה וההינדואיזים זַן זֵן יַן יֵן קרמה קסטה, והמעל
ומעבר ויותר ובימאוד ובימיוחד מעל השיווה ובודהה וההינדואיזים זַן זֵן יַן יֵן
קרמה קסטה, וכול שאר אלילויות העולם
השלישי והכ"ל שהם חושבים שמעליהם האלקה דאלקייה, - ואלוקי ישראל שמשום שחוקיו
מרובים וחמורים יותר וצדיקים וקדושים וחסידים ותלמידי חכמים יותר מהם, - תועלתו
לקודמים לפניו והגבוהים ממנו מועטה.
ומלאך המוות עדיין פוסק דיני נפשות על פי בתי דינים של עבודה זרה וזה לא יפסיק עד 7484 לכן משיח שצריך יום אחד להיות ממונה על מלאך המוות לא יכול לקבל את המינוי שלו על מלאך המוות כי אינו מקבל דינים מבתי דינים של עבודה זרה עבודת גילולים עבודת עצבים עכו"ם מינות ושמד אבל גם עד 9250 זה יכול בניזקין וממונות ולכן משיח ימשיך להיתאבק בחיה מיתאבקת וביחידה ובמקיף הרחוק רחוק של יחידה דמשיח נגד בתי דינים של עבודה זרה הפוסקים נפשות בכול המין האנושי הבני ובנות אדם וחווה שעל פני האדמה לכן ארוכה ניתנה למלכויות האלו לשלוט ולא לשלטונו של משיח שלו אנו מחכים כי משיח אין רצונו לנגע את עצמו בבתי דינים של עבודה זרה לא בנפשות ולא בניזקין וממונות וכספים ושתיתחדש עלינו הציליויזאציה הבאה רק אז יוכל כבר לבוא המשיח המוחלט בשלמות ויושר ותום וכנות.