chiddush logo

תכנון חופשה לפריז - מה חשוב לקחת בחשבון ולסדר לפני

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 5/12/2023

תכנון טיול לפריז יכול להיום קצת מסורבל ומתיש, כמו כל טיול וחופשה בחו"ל - החופשה היא בלתי נשכחת, כיפית ומשחררת. אך ההכנסות לטיסה, בחירת המלון, הזמנת הטיסות, האריזות, סידור הלו"ז לחופשה וכל שאר הדברים הם מתישים.

במדריך זה, נעזור לכם לסדר את הטיול שלכם בפריז בקלות ונציין את הנקודות החשובות שכדאי לקחת בחשבון לפני הטיסה שלכם.

איפה מתחילים?

מחקר ובניית מסלול: לפני שאתם אורזים את המזוודות שלכם, חשוב לערוך מחקר מעמיק. התחילו על ידי בניית מסלול בסיסי לטיול שלכם שיכלול אטרקציות שהייתם רוצים לבקר בהם, שכונות מעניינות, ופעילויות כיפיות.

ניהול תקציב והוצאות: פריז נחשבת לעיר דיי יקרה ומפוארת, אך בכל זאת ישנם אפשרויות לטייל בפריז במחיר זול יותר ממה שלרוב מדמיינים. הגדירו תקציב מציאותי לטיול שלכם, קחו בחשבון את הוצאות המלון, אוכל, תחבורה, ופעילויות.

מציאת מיקום האירוח שמתאים לכם: בחרו את אפשרות האירוח המתאימה לסגנון ולתקציב שלכם. ממלונות אלגנטיים לדירות Airbnb נוחות, פריז מציעה מגוון רחב של אפשרויות.

בפריז תוכלו למצוא מגוון רחב של מלונות שמתאימים למגוון רחב של צרכים, ממלונות זולים יותר, מלונות 5 כוכבים, מלונות בוטיק ועוד. בנוסף בפריז ישנם גם מספר מלונות כשרים, במאמר זה תוכלו למצוא רשימה של המלונות הכשרים בפריז המתאימים לשומרי כשרות המגיעים לעיר האורות.

הזמינו את החדר במלון שבחרתם כמה שיותר מראש, במיוחד בעונת השיא של התיירות. פלטפורמות הזמנות מקוונות מציעות הנחות וגמישות.

התניידות בפריז

מערכת המטרו של פריז יעילה ונוחה, למדו כיצד להשתמש בו ושקלו גם רכישה של כרטיס Navigo עבור נסיעות בלתי מוגבלות.

פריז היא עיר שאפשר גם לרכב בה על השבילים הידידותיים לאופניים. אם אתם אוהבים לרכב על אופניים זוהי יכולה להיות אפשרות מדהימה עבורכם, כך גם תוכלו לחוות את האווירה של פריז בזמן שאתם מגיעים ממקום למקום.

מוניות ואפליקציות שיתוף נסיעות כמו Uber זמינות גם כן בקלות ובמהירות. מחירי המוניות של פריז יחסית יקרות אבל בחלק מהמקרים שימוש במונית או בuber יכול לחסוך לכם הליכה רבה וכאבי ראש.

אטרקציות חובה בפריז

פריז היא עיר שמלאה באטרקציות, מבנים יפים וחוויות מיוחדות, כל אחד שמבקר בעיר ימצא את האטרקציה או המקום היחודי שמעניין ומושך אותו, אך בכל זאת ישנם מספר אטרקציות בפריז שפשוט אסור לפספס כשמבקרים בעיר:

מגדל אייפל: מגדל אייפל האייקוני הוא פשוט ביקור חובה, המגדל שהפך לסמל של פריז נחשב ביני רבים לאחד המבנים היפים ביותר בפריז ואפילו בצרפת, ישנה גם אפשרות לעלות למגדל וליהנות מהנוף המקסים של פריז מגובה של מאות מטרים.

מוזיאון הלובר: מוזיאון הלובר הוא המוזיאון הגדול ביותר בעולם ובין המבוקרים בעולם כיום. במוזיאון הוא פשוט עצום ואפשר למצוא בו אוסף עצום של יצירות מפורסמות כאשר המפורסם ביותר מהם הוא "מונה ליזה" המפורמת.

דיסנילנד פריז: פארק הדיסנילנד הוא מקום קסום שמחזיר את כולנו לילדות, כך שלא רק ילדים יוכלו ליהנות מהקסם של המקום. תכנון של ביקור בדיסנילנד דורש קצת יותר תכנון מביקור במוזיאון הלובר או במגדל אייפל איך זה בהחלט שווה את זה.

 

טיפים לתכנון החופשה שלכם בפריז

תכנון והזמנה מראש: פריז נחשבת אחד מהיעדים הפופולריים ביותר ולכן חשוב לתכנן את הטיול שלכם לפני תוכלו להיעזר באתרים כמו באתר הבא לצורך המחקר שלכם בעיר ולמצוא את האטרקציות והמוקמות שתרצו לבקר בהם כמו גם טיפים חשובים לטיול שלכם. זה כולל הזמנת הטיסות, המלון, וכל האטרקציות הפופולריות או סיורים שאתם רוצים לקחת בהם חלק. הזמנה מוקדמת יכולה לעתים קרובות גם לחסוך לכם כסף ולהבטיח לכם את האפשרויות הטובות ביותר.

למדו ביטויים צרפתיים בסיסיים: בעוד שפריזאים רבים מדברים אנגלית, זה מוערך מאוד אם אתם עושים מאמץ לדבר קצת צרפתית. למדו ביטויים בסיסיים כמו "שלום", "בבקשה", "תודה" ו"סליחה" ילעיתים זה מה שיכול לעשות את ההבדל באינטראקציות שלכם עם המקומיים.

ארזו בהתאם: בפריז יש אקלים משתנה עם עונות שונות, כך שחשוב לארוז בגדים המתאימים לזמן של השנה שאתם מבקרים בו. נעלי הליכה נוחות הן חובה, שכן סביר להניח שאתם תלכו הרבה בעיר.

תחבורה ציבורית: בפריז יש מערכת תחבורה ציבורית מצוינת, כולל אוטובוסים, חשמליות, והמטרו של פריז. שקלו לרכוש כרטיס נסיעה פריז Visite או כרטיס Navigo, אשר יכול לספק נסיעות בלתי מוגבלות בתחבורה ציבורית למשך זמן מוגדר. לעתים קרובות זו הדרך הנוחה ביותר להסתובב בעיר.

גלו את המוקמות הפחות תירותיים: בעוד אטרקציות אייקוניות כמו מגדל אייפל ומוזיאון הלובר הם חובה, אל תשכחו לחקור שכונות כמו מונמרטר, המארה, והרובע הלטיני. אזורים אלה מציעים חוויה פריזאית אותנטית יותר עם רחובות מקסימים, בתי קפה מקומיים וחנויות בוטיק.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה