chiddush logo

סוויס סיסטם - מהם ההבדלים בין מיטת קווין למיטת קינג סייז?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 22/8/2023


סוויס סיסטם עושה לכם סדר בין מיטת קווין סייז למיטת קינג סייז, מה ההבדל בין המיטות? ואיך רוכשים מיטות קווין וקינג סייז? המדריך המלא על גדלים של מיטות זוגיות.

למה צריך מיטה גדולה לחדר השינה?
מיטה מתכוננת, מיטה חכמה, משטח אורתופדי ומזרונים איכותיים הם מרכיבים חשובים בשיפור השינהכמו גם התאמת המזרן לגוף שלכם במהלך שינה או מנוחה – מרכיב חשוב נוסף הוא גודל המיטה.
מיטה גדולה מאפשרת לאדם ששוכב עליה את הנוחות הרצויה, ככל ששטח השינה יהיה גדול יותר כך תוכלו לצמצם את הפרעות השינה, מיטה זוגית גדולה יכולה למנוע הפרעות גם לבן או בת הזוג ובכך להקל על השינה המשותפת.
למיטה גדולה יש מרכיב חשוב נוסף והוא גודל החדר, אם אתם לא יודעים את המידות מראש, בכל רכישת מיטה זוגית חדשה תצטרכו לקחת מידות ולהתאים את המיטה לחדר שלכם וחדרים גדולים מאפשרים מיטות גדולות.

מה ההבדל בין מיטת קווין סייז למיטת קינג סייז? סוויס סיסטם מסבירים
לאחר שמדדתם את השטח הנדרש למיטה החדשה שלכם תוכלו לעבור לבחירת סוג המיטה ובחינת הגדלים המוצעים, מיטות זוגיות גדולות יסווגו לרוב בשני סוגים עיקריים: מיטת קינג סייז ומיטת קווין סייז.
למרות שסיווג המיטה עשוי להשתנות ממקום למקום ואזורים שונים בעולם, בעוד שמיטה זוגית רגילה תהיה בטווח מידות של 200 ס"מ על 140-150 ס"מ, מיטת קווין סייז תהיה גדולה יותר ותנוע בטווחים 200 ס"מ על 150-160 ס"מ ומיטת קינג סייז נחשבת לגדולה ביותר ותנוע בטווחי מידות של 200 ס"מ על 180-200 ס"מ.
מידות של מיטת קווין סייז וקינג סייז משתנות ממוקם למקום, באירופה המידות מעט שונות מאוסטרליה וכך גם בצפון אמריקה.

חשוב לזכור שככל שתבחרו מידה גדולה יותר כך עלות המיטה תעלה, מידות של מיטת קווין סייז וכן מידות מיטת קינג סייז מגיעות במיטות זוגיות שונות, מיטות מתכווננות וכן ניתן למצוא מיטה חכמה גדולה.

מה כדאי לבחור, מיטת קווין סייז או מיטת קינג סייז?
אם מידות החדר מאפשרות לכם והתקציב עומד ברשותכם, מומלץ לבחון את הצרכים שלכם, אנשים בוגרים שמעוניינים לישון במיטה מרווחת יותר מהממוצע יבחרו בקווין סייז, מיטת קווין מתאימה גם לחדרי אורחים בבתים גדולים.
אם חדר השינה שלכם לא גדול במיוחד, מיטת קינז סייז תתפוס מקום גדול מאוד בחדר ועלולה להגביל את מרחב התנועה, מיטת קינג סייז תתאים לחדר השינה במידה והחדר מאפשר זאת ולרוב נפוצה בחדר שינה בוילות.

איך רוכשים מיטת קווין סייז ומיטת קווין סייז?
אם לא ניגשתם ישירות לסניף, תוכלו לרכוש דרך אתר
סוויס סיסטם, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לעבור על סוגי המיטות המוצעות, אם אתם רוצים מיטה מתכווננת או כל סוג אחר של מיטה, ללחוץ על הדגם הרצוי ולקרוא את כל המידע על המיטה.
בתחילת אפשרויות הבחירה, תוכלו לבחור את גודל המיטה שלכם, יהיה עליכם לסמן את גודל המיטה, מחיר המיטה ישתנה בהתאם לגודל שבחרתם.
לאחר שבחרתם את גודל המיטה תצטרכו לבחון צבע, דגם מזרן של כל צד, ציפה לבחירה ובחלק מהמיטות אפשרות לשדרוג המנגנון.
בסיום תוסיפו את המיטה הנבחרת לסל הקניות שלכם ותמשיכו לרכישה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע