chiddush logo

מחיר אגנית לאמבטיה – כל מה שאתם צריכים לדעת

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 20/7/2023

זה לא סוד שאגניות לאמבטיה הם המתקן הכי שימושי בחדר האמבטיה שלכם מדובר בחלק בלתי נפרד מהעיצוב והפונקציונליות  האמבטיה. אגנית אמבטיה מחייבת היכרות מקרוב, מעבר לתפקידה הסטנדרטי של החזקת המים ופיזור בניקוז, כדאי להתעמק בפונקציונליות הנוספת שכוללת גם עיצובים וחומרי גלם שמחזיקים מעמד לשנים ארוכות, ולהנאה מהמוצר.

הפרמטר החשוב ביותר – לא רק מחיר אגנית לאמבטיה

האגנית לאמבטיה היא למעשה מבנה שמחזיק את המים ומספק אזור נוח ומאובטח לרחצה של המשתמשים באמבטיה. האגנית מתוכננת כך שיש לה יכולת לניקוז בתחתית על מנת להסיר את המים לאחר השימוש. הצורה, העומק והגודל שלה קובעים את רמת הנוחות הכללית ואת חווית הרחצה, מה שהופך אותה למרכיב חיוני בכל עיצוב חדר אמבטיה.

כשחושבים על מחיר אגנית לאמבטיה חשוב לקחת בחשבון את מגוון העיצובים של האגנית. העיצובים המרכזיים הם בעיקר אגנית המתאימה לגומחה לה שלושה קירות, אגנית לאמבטיה בעיצוב קלאסי ויוקרתי, אגנית המתאימה לאמבטיה פינתית תהיה גדולה יותר וגם תוכל להכיל יותר מאדם אחד. ישנן גם אגניות המתאימות לאנשים עם בעיות ניידות, וגישה נוחה לדלתות גדולות יותר.

אילו חומרי גלם משמשים לאגנית לאמבטיה?

החומר ממנו עשויה אגנית אמבטיה משפיע על עמידות האגנית, האסתטיקה, הבידוד שלה וגם כמובן החוזק והמשקל שלה. החומרים הנפוצים הם לרוב:

·         אקריליק

חומר קל משקל, עמיד וזמין בצורות ובגדלים שונים. אגניות אקריליק פופולריות בשל הרבגוניות שלהן וקלות התחזוקה שלהן.

 

·         פיברגלס

מבחינת מחיר לאגנית לאמבטיה ללא ספק פיברגלס היא מהזולות יותר. העיצוב באמצעות פיברגלס הופך את האגנית לקלת משקל, אך חשוב לדעת שגם לפחות עמידה מחומרי הגלם האחרים.

 

·         ברזל יצוק, פלדה או אמייל

חומרים אלה עמידים במיוחד ומעולים בשמירה על עמידות. עם זאת, הם כבדים ועשויים לדרוש תמיכה נוספת לרצפה וחשוב לקחת זאת בחשבון.

מה העתיד צופן לאגנית האמבטיה?

עם חידושים מודרניים בעיצובים של אגנית לאמבטיה, חומרים ידידותיים לסביבה והתאמה אישית מבחינת צבע, צורה וגודל בעלי הדירות מקבלים אמבטיה המתאימה בצורה מושלמת למרחב ולסגנון שלהם באופן המותאם אישית. מחיר אגנית לאמבטיה מושפע גם לגבי הטכנולוגיה שלה. יש טכנולוגיה חדשנית וחכמה גם לאגני אמבטיה, בקרות של טמפרטורה, תאורה צבעונית, מערכות סאונד לשיפור חוויית הרחצה ועוד.

אגני אמבטיה, רחוקים מלהיות חלק פונקציונלי בלבד מחדר האמבטיה. מדובר כאן על אלמנטים של נוחות, סגנון ואפילו יוקרה. הבנת הסוגים, החומרים והטרנדים השונים מסייעת לבעלי בתים לקבל החלטה מושכלת, וכתוצאה מכך אמבטיה שלא רק עונה על צורכי הרחצה שלהם אלא גם משלימה את סגנון החיים ועיצוב חדר האמבטיה. כאשר אתם רוכשים רהיט או מוצר אתם לא רוכשים רק את הרהיט או המוצר, אלא גם את המקצועיות ואת השירות של אנשי המקצוע שמתקינים לכם ומספקים את האחריות להתקנה, והמענה המקיף. חשוב שתהיו מטופלים על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר, אל תוותרו על איכות ומקצועיות. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע