chiddush logo

החזרי מס שבח על בסיס הצלחה בלבד ! זה קיים בואו לבדוק

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 9/5/2023

מכירת נכס אינה תהליך פשוט. לא מדובר ברכישה רגילה בסופר או שופינג בקניון. זהו הליך בירוקרטי מהמסובכים ביותר בישראל. הסיבה לכך היא שהוא כרוך בסכומים גדולים מאוד, בזמן רב ועוד. אם לא די בכך, התהליך אינו מסתיים לאחר מכירת הנכס, אלא שייתכן והמוכר יתבקש לבצע תשלום מס שבח. טרם התשלום עצמו יש לוודא כי סכום המס מדויק ובמידה והתגלה שלא, להגיש בקשת החזר בהקדם. אם גם אתם מעוניינים לקבל החזר מס שבח מיטב פיננסים הם הכתובת שלכם כדי לוודא שאכן תקבלו את המגיע לכם!

כשמדברים על החזר מס שבח מיטב פיננסים הם הבחירה הנכונה!

נכון שאפשר להגיש את הבקשה באופן עצמאי, אך מדוע לעשות זאת ולהסתכן בדחייה? במקום, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שתסייע במילוי הטפסים והגשתם ללא כל טעות ופשרה. אצל מיטב פיננסים תקבלו לא רק ליווי מקצועי ואמין, אלא שלא תתבקשו לשלם דבר אלא במידה והתהליך הצליח. לא בכדי נאמר שבכל הקשור לביצוע החזר מס שבח מיטב פיננסים הם הגורם הטוב ביותר לפנות אליו!

הבה נבין איך זה עובד: ובכן, את חובות המס בגין תשלום מס שבח ניתן להפחית על ידי הגשת בקשה, במטרה לנצל את מדרגות המס אותן לא ניצלתם באותה שנת מכירה. אפשרות אחרת היא פריסה של השבח על פני מספר שנים כפי שיוסכם מראש, עד לתקופה של 4 שנים כפי שקובע חוק המקרקעין בישראל.

בכל הקשור להתנהלות מול מיטב פיננסים, התהליך פשוט ביותר:

·         יחד עם נציגי החברה, תתבקשו למלא טופס היתכנות.

·         האישור הראשוני שיתקבל זמן קצר לאחר מכן יהיה בעל סיכוי הצלחה של 90%.

·         בשלב זה תתבקשו להסכים לקבל ייצוג מהחברה מול הרשויות השונות. לאחר מכן ייצור אתכם קשר רואה חשבון או יועץ מס בכיר מטעם מיטב פיננסים, שיעבור על התיק יחד אתכם. אם חסרים מסמכים מסוימים יהיה עליכם להעביר אותם בהקדם כדי לאפשר לאנשי המקצוע להמשיך לעבוד.

·         זהו, כעת לאחר שכל המסמכים הוגשו תקבלו מכתב רשמי ממס הכנסה, הודעה על הכסף שמגיע לכם. הסכום יישלח ישירות לחשבון הבנק ורק בשלב זה, לאחר שקיבלתם החזר מס שבח מיטב פיננסים יבקשו מכם לבצע את התשלום על הליווי, הסיוע וההדרכה בהשבת הכסף שמגיע לכם.

למה שבכלל תסתבכו?

החזרי מס שבח הם כספים ששייכים לכם על פי חוק ואין לוותר עליהם! למרבה הצער, כידוע מדובר בתהליך בירוקרטי לא פשוט אשר לא מומלץ לבצע באופן עצמאי. החדשות הטובות הן שבכל הקשור לבקשת החזר מס שבח מיטב פיננסים כאן בשבילכם – עם מיטב המוחות המקצועיים אשר מכירים היטב את התהליך ושישמחו ללוות, לסייע ולהכווין אתכם עד לאישור הבקשה והשבת הכספים אליכם לחשבון הבנק.

 

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע