chiddush logo

האוצר היומי

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 17/6/2022

התורה היא ענקית, ורחבה מני ים. החל מהתנ"ך, משנה גמרא, פוסקים ראשונים ואחרונים, לפעמים מורגש שהתורה גדולה מידי כך שבחיים לא נוכל לגעת בכולה. לחלקנו, דף יומי, פרק יומי, ושאר לימודיים יומיים הם אינטנסיביים מידי, או שלפעמים אין מספיק זמן. לפעמים מצב זה מוביל לעזיבת כלל הלימוד, מתוך מחשבה שזה "הכל או כלום"., וכי לימוד יומי אינו בשבילי.

ועם זאת, שנה אחר שנה, חודש אחר חודש רבים אינם מוכנים לוותר. חלק הולך וגדל באוכלוסיה מרגיש, שחייו אינם שלמים ללא לימוד תורה בצורה כזו או אחרת במהלך היום. כיצד אם כן ניתן לגשר על הפער שנוצר, בין עומס ומרוץ החיים, לבין הרצון לגעת בענפי התורה השונים, ולהעשיר את הנשמה?

לימוד יומי המונגש לכולם

כדי לגשר על פער זה הוצאה לאור "ניצני הקודש" הוציאה סט לימוד יומי בשם "האוצר היומי" המכיל 84 כרכים. מטרת לימוד זה להנגיש לקהל הרחב לימוד מכלל חלקי התורה, כך שתוך שבע שנים ( דומה לאורך לימוד דף יומי) ניתן לסיים לימוד מיקף של מגוון תחומים מכל שורשי התורה.

תוכן הלימוד

כל לימוד יומי מכיל קטעים מתנ"ך, משניות, בבלי וירושלמי, אגדות ומדרשים, פסקי הלכה, עיון וחסידות, כך שכל אחד יכול ללמוד באופן רחב ומלא, או לחלופין לצלול לתוך לימוד שיותר מתאים לאישיותו. זהו הלימוד היומי היחידי במכיל קטעים מכל רחבי התורה, בצורה המנוגשת לכל אםד ואדם. בנוסף, הסט כולל בתוכו למועניינם, חלוקה מוכנה מראש של לימוד דף יומי, ואינכם צריכים לקנות סט גמרא נוסף.

הצלחה מובטחת

לימוד "האוצר היומי" פועל כבר לאורך שנתיים עם מאות לומדים שמדווחים על הצלחה ועמידה ביעדים. זאת בזכות לימוד המחולק באופן המקל עם הלומד, ואינו מייאש אותו. הלימוד מאפשר לכל יהודי לקיים את הציווי "והגית בו יומם ולילה".

במידה וגם אתם מעוניינם להתחיל כבר היום בלימוד יומי  של "האוצר היומי" שימלא את יומכם, ויעשיר את נשמתכם, כנסו כבר היום לאתר https://www.htzdik.com ולהזמין את הסט ישירות לביתכם. ניתן לחלק ל36 תשלומים ללא ריבית.הקנייה היא מאובטחת לחלוטין, ויש מענה מהיר במידה ומצאתם בעיה באחד הספרים. בנוסף, עם קניית הסט, תקבלו במתנה ספרייה בצבע לבן או עץ לאכסון עבור הסט.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע