זי אדר יום פטירת מושה כהכנה לפורים
"והקהל את העדה", במדבר, כ', ח':
האלוקות
רוצה להוריד את עיניינה עד סיפורי הפיקציה פנטזיה סיפורת פרוזה מדע בידיוני מדיה
חדשה של סיפורי מעשיות של קוסמים ופולאים והקוסם הטוב והרע וניצחון כוחות האור את
החושך והטוב את האופל וללמד בילדי ונערי ישראל שבידי האלוקות ישראל הכוח להושיע
ולספק צרכי העם ולפדות מכול רע גם אצל ילדים קטנים שקוראים ספרים של קסמים ורואים
בטלויזיה ובוידיאו ובכול כלי המדיה החדישים סרטי קסמים ולהטים וללמד דרכי האות נס
מופת פלא הקדושים והטהורים.
מלמד
שביקש ממנו השם להקהיל אל פני הסלע גם את קטני צעירי הדור כדי לשדד מהם על ידי
הדרכה מהו כוח ויכולת האות נס מופת פלא האמיתי את סיפורי המעשיות על המכשף והקוסם
הטוב שעושה קסמים כדי שכוחות האור ינצחו את כוחות החושך וכדי להלהיב את העם
באחיזות עיניים ולהטים.
רצה
הקדוש ברוך הוא שמושה ילמד את קטני העם והצעירים והנערים שיש להם היתלהבות מיניסים
אותות ומופתים הדרך של הקדושה בזה ולהוריד למקום נמוך של שכלים דקטנות של ילדים
קטנים מהות עיניין כוח הניסים והבדלו והפרשתו מדרכי הקסמים להטים וכשפים ואחיזות
עיניים ומיקסמי תעתועים שעושים הגויים בלהטהים וככה לחזק בנוער את האמונה כי ניסים
מביאים לחיזוק האמונה היהודית בשם יתברך שיש לילדים צעירים היתלהבות וכיסופים
גדולים לכוח הנס אות מופת פלא שככה מאמינים ומקדישים את יד ההשגחה בעולם הפרטית
והכללית ומושה רבינו שהיה רועה הניסים האותות המופתים והפלאות היה צריך לשנות להם
בזה על זה פרק שיבינו בדבר בקדושה.
וזה
עיניין ז' אדר שהוא הכנה לפורים שבו ילדים ונערים מתחפשים לקוסמים ומלכים וגמדים
ופיות ונסיכות ומלכות וכול אגדתות הפלאות, כי זה התיקון שאנו בני הדור הזה צריכים
לעשות ולהוסיף במושה בעיניין מי מריבה שהוא תיקון שורש נישמתו של מושה רבינו.