chiddush logo

הנה כמה אתרים שימושיים שכנראה עוד לא יצא לכם להכיר

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 7/3/2022

 המידע נמצא בכל מקום

האינטרנט הגיע לעולם כמה עשורים ותפס אותנו לא מוכנים. עם השנים הגיעו מנועי החיפוש והרשתות החברתיות וכיום – אין אחד שלא נהנה לגלוש ברשת. בשביל לשדרג לכם את חוויית הגלישה ריכזנו עבורכם כמה אתרים שימושיים במיוחד שאולי עוד לא יצא לכם להכיר. תהנו!

כל פרטי הקשר שאתם צריכים – שירות בקליק
צריכים ליצור קשר עם ביטוח לאומי? רוצים לשלם לחברת החשמל ולא יודעים איך? האתר "שירות בקליק" בא לתת מענה! באתר תוכלו למצוא פרטי קשר של מבחר תאגידים וחברות גדולות – החל ממספרי הטלפון ושעות הפתיחה ועד למייל, הכתובת ופרטי הרשתות החברתיות.

התנ"ך בלחיצת כפתור – מאגר ספרות הקודש
העולם השתדרג עם השנים וכיום, כל מי שמעוניין בכך יכול להנות מקריאת התנ"ך ממש בלחיצת כפתור! באתר "מאגר ספרות הקודש" תוכלו להנות מפלטפורמה מסודרת ונוחה במיוחד לשימוש של ספר התנ"ך וכבתי המשנה, תלמוד, תוספתא, מדרשים ומשנה תורה לרמב"ם. באתר ממשק חיפוש נגיש במיוחד דרכו תוכלו למצוא כל פרק ופסוק בו אתם מעוניינים לעיין.

מילון אנגלית עברית – מורפיקס
עם כמה שהאנגלית היא שפה שימושית – כולנו יכולים להסכים שהיא לא יותר מידי פשוטה. בין אם אתם משוחחים עם חבר רחוק שגר בחו"ל, מעיינים בכתבים מעניינים שמצאתם ברשת או סתם רוצים לשפר את השפה שלכם – מילון תמיד יכול לעזור. מילון "מורפיקס" הוא מילון אנגלי עברי ברמה גבוהה במיוחד. המילון יאפשר לכם להנות מפירושים מדויקים לכל מילה ולפעמים גם מחידות טריוויה הנוגעות לידע שלכם בשפה. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מתבטאים כראוי ומבינים את השפה כמו שצריך.

למצוא את הנפש התאומה – שניים שהם אחד
אהבה אמנם נמצאת בכל מקום ובכל זאת, לא תמיד פשוט למצוא את האדם המושלם עבורך. האתר "שניים שהם אחד" בא לתת מענה לבעיה המורכבת הזאת. מדובר באתר היכרויות שפונה לדתיים, מסורתיים וחרדים ופונה למטרה פשוטה אחת – לאפשר לכם להנות מאהבת אמת. ההרשמה לאתר היא פשוטה למדיי וחינמית לכל משתמש. המערכת פשוטה לתפעול, אמינה ונגישה המהווה עבור רבים בקהילה הדתית אלטרנטיבה לשדכנים שכולנו מכירים.

לילדים – ספר האגדה לילדים
אם אתם רוצים לוודא שהילדים שלכם נהנים מתכנים איכותיים ברשת ולומדים על הדרך דבר או שניים חדשים – כנראה שהייתם רוצים שהם יבלו באתרים איכותיים. האתר "ספר האגדה לילדים" כולל תכנים איכותיים רבים הנוגעים לסיפורי התורה, אגדות ומשלים חינוכיים שילמדו את הילדים שלכם הרבה על עצמם והסובבים אותם. האתר עשיר בציורים ותמונות, ציטוטים מהתורה וכמובן – חוכמה וידע שילוו את ילדיכם עוד שנים.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע