chiddush logo

קללת ה' תלוי

נכתב על ידי טל סייג, 9/2/2022

 

"כי קללת אלוקים תלוי", כי תצא, כ"ג, כ"א:

 

תלוי עם האותיות 450 225*2 חזיר * 2, שני עינייני חזיר שכאן עשו וימח שמו ועם הכולל 451 "תהום", היא מלכות התהום של המר גלות הארוך שדתה התלוי ההוא ששמו קללת ה' מתחסר אלוקים כך אלוקים (86) להים (85) הים (55) ים (50) ם (40) סך הכול 86+85+55+50+50+40=316 גימטרייה ראשי תיבות ימח שמו וזיכרו וא"ת ב"ש של זה הוא "מב"פ", - גימטרייה 122 השם בלשון הקודש של סמל השתי וערב שלהם "צלב", והוא הקללת אלוקים תלוי שלהם שמנאצים את הוי"ה אלוקים, והיא קללה עליהם מפורשת בתורה שהשיתוף שלהם הוא התלוי ההוא.

 

ואי"ק בכ"ר 316 = 613 = ברית עם הכולל שהם מחזיקים בברית חדשה לא בתורת מושה וישראל כי עוסקים בכומרות ההיבחרות להעצים ששמירת הברית שלהם תכליתה כשפים כלומר להעצים את האנרגיה היסודית כדי לחולל מעשי להטים וקוסמויות כי הם קוסמים באמתם כבילעם הרשע.

 

וישראל הפגומים בברית טובים וצדיקים וקדושים יותר מהם שהם כופרים לחלוטין בכומרות הזו ולא מתבחרים להעצים כלום אשריהם ואשרי חלקם וטוב להם בזה ובבא.

 

וא"ל ב"ם של 316 שפ"י 390, - גימטרייה ש"ץ שם רשעים ירקב (שר"י), - שהוא עוד סועפה של השמד הזה כעדות הבעל שם טוב שהימח שמו והשם רשעים ירקב באותו מדור בעזאזל, - כי הוא עיניין הכפירה בכול גידרי הייראה שקיבלו עליהם הישראל אחרי גזרות הת"ח, הת"ט, שגם חילונים מוחלטים שומרים ברשימו האצילו כללי שהם שבת צניעות כשרות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה