השם תעזור לי
"ואין עוזר לה", א', ז':
הרצון לעזרה מלמעלה מהעליון והתלות והניזקקות וההיתרפסות שרק השם יעזור היא בעצם עבודה זרה אלוקים אחרים עבודת גילולים עצבים וכומרות כי היא הצד ההפוך בעצם בשורש ובמקור לאותה מטבע טמאה של האמונה שרק בדרך הטבע הכול מיתרחש והם טוענים הפוך שרק באופן נס אות מופת ופלא על טיבעי לא טיבעי הכול נעשה בעולם והוא השקר ההפוך כי באמת השם מיצע את היתנהלות העולם בין הכוחות הטיבעיים והכוחות הפילאיים שהכוחות הטיבעיים מכינים הישתדלות הלמטה נקיטת מטה איתערותה דילתתא כלים דתיקון והכוחות של האות נס מופת פלא עושים איתערותה דילעלה יד ההשגחה סיעתא דישמייא אורות דתוהו ובלי להלבישם בכלים דתיקון הסתר טיבעי ומציאותי ושפוי ונורמאלי ורגיל לא ירדו שום אורות דתוהו יד השגחה סיעתא עילאה והדורשים כך סתם עוסקים בעצם בשורש ובמקור בכשפים והוקוס פוקוסים ואמגושיות באמונה טפלה ופרימיטיבית (סופרסטישן בלעז), - ולא מציאותית ולא מפוכחת כי היא העבודה הזרה של העוזרדין והיא פגם הברית העליון שמבקשים מהעליונים בעצם בשורש ובמקור לפגום בברית ולשפוך זרע לבטלה כי מקיש זרע = עזר והוא עזרה לא בכלים כי הכלים הסופיים ההלבש הוא מלכות וכשהיא תקינה כאישה הבדוקה לנידה ונשואה כדת מושה וישראל ופורייה נעשה הזיווג יסוד מלכות הזה בין העזרה העליונה הזרע העליון לבין בי כסותא דריחמא לאיתתא כלי המלכות.
לכן
משפט גוג ומגוג 12 חודשים שב12 חודשים האלו הוא מזריע = עוזר רק בהבית מקדש השלישי
ואז נעשה שמתפשטת מלכות הרישעה על העולם 9 חודשים ואחרי 9 חודשים שבשורשם הם 12
חודשים יורד המשוכלל מהשמיים היא הולדתו על ידי הכלים דתיקון שהכינו הישראל מהזרעת
השם עזרת השם שהם בירידת ה' חסדים דרועה ימנא וה' גבורות דרועא שמואלה ליסוד שהוא
מקדש עיניין כוננו ידיך = זרועותיו = עזרותיו.