chiddush logo

איך לבחור נכון שמלה צנועה?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 25/1/2022

איפה תוכלו למצוא שמלות צנועות וגם מעוצבות במחירים משתלמים? למה מומלץ לשים לב כאשר רוכשים שמלה צנועה? איך קונים שמלה באינטרנט? ואיך בוחרים נכון?

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה...

בואו נדבר על שמלות צנועות

אם בעבר, רק נשים דתיות היו לובשות שמלות צנועות, כיום ניתן לראות שהמגמה השתנתה. גם נשים לא דתיות, רוכשות שמלות צנועות. יש מגוון גדול של דגמים, צבעים וגזרות. אם אהבתן והתחברתן לשמלה מסוימת, אל תהססו ורכשו אותה.

בחירת סט לכל אירוע וגם לעבודה

תחום האופנה הצנועה הפך פופולארי מאוד בשנים האחרונות. כבר לא צריך להתפשר על המראה, היות שיש המון שמלות מעוצבות שיכולות להחמיא לכל אישה. נשמח לשתף במספר טיפים לבחירת שמלה לאירוע ולעבודה:

-אם מדובר על שמלה לעבודה, אז מומלץ לבחור שמלה שתהיה נוחה גם לישיבה וגם לעמידה. כמו כן, היא צריכה גם להתאים לנעלי ספורט ונעלי נוחות. השמלה צריכה להיות מבדים מאווררים.

-אם מדובר על שמלה לבית, היא צריכה להיות נוחה ואוורירית וכמובן כזאת שתתאים גם ליציאה לסידורים.

-אם מדובר על שמלה לערב, אז היא צריכה להיות אלגנטית וכמו כן מבד יוקרתי ועם אלמנטים שונים.

-אם מדובר על שמלה לאירוע, יש לבצע התאמה בין השמלה לבין אופי האירוע. נניח שמדובר על אירוע כמו חתונה, אז ההמלצה היא לבחור שמלה אלגנטית ואם מדובר על אירוע כמו שבת חתן, בר/בת מצווה/ ברית/ה, אז ההמלצה היא לבחור בשמלות בצבעים בהירים שיהיו גמישות ונוחות. לדוגמה, שמלות ג'ינס.

טיפים כיצד להתלבש נכון כאשר לובשים שמלה

אנו ממליצים לכם לקרוא וליישם את הטיפים שלנו ללוק מושלם:

-הוסיפי לשמלה ז'קט או מעיל ורצוי שיהיו עם כותפות. כך תוכלי לשדרג עוד יותר את ההופעה.

-העדיפי שמלות עם צבעים כהים. צבעים כאלה מקטינים את אזור הירכיים ומאריכים את הרגליים.

-אם יש לך מותניים צרות וקטנות, אז מומלץ להשתמש בחגורה דקה שתהיה על החלק הצר של המותניים.

איך תוכלו לרכוש שמלה אונליין?

כיום, אין צורך להגיע פיזית לחנויות הבגדים ולבלות שעות על גבי שאלות בבחירת שמלות. ניתן להזמין שמלות מהבית וזאת באמצעות רכישה אונליין מאתרים המוכרים שמלות. טווח המחירים רחב ואפשר למצוא מבצעים משתלמים. לפני שאתן מבצעים את הרכישה, מומלץ לקרוא כמה שיותר המלצות (ניתן לעשות זאת דרך כרטיס העסק המופיע בגוגל, אתר האינטרנט וקבוצות בפייסבוק) ולבדוק את הדירוג. כמו כן, לשים לב לאורך השמלה וכמובן לאורך השרוולים ולקרוא מאיזה חומרים מיוצרת השמלה. על מנת לבצע התאמה למידה הנדרשת, יש להיעזר בטבלת המידות ולבדוק את היקף החזה והיקף האגן. מלבד זאת, יש גם לקרוא את מדיניות האתר (בה מפורטים התנאים להחזרת השמלה במידה והיא לא מתאימה ורוצים לבטל את העסק וגם לבדוק האם המשלוח בחינם או בתשלום). שיהיה בהצלחה!

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע