chiddush logo

סגולה בדוקה ומנוסה לנשים למציאת זיווג , לפרנסה טובה , לרפואה ולכל ישועה

25/11/2021









 
שלום רב, ברצוני לשתף אתכן על דבר פלאי,  אשר חקרתי כבר זמן רב ונוכחתי על אמיתותו,  קיים קו הישועות אשר מיועד לכל בת ישראל - נערות ונשים לכל הגילאים - בכדי להמשיך ישועה בכל סדר גודל, נדרש פשוט להאזין במשך 3 דקות , כל יום ולפחות 40 יום בלי נדר. ובכל פעם לאחר שמאזינים לקו הישועות לבקש את אותה בקשה בכל יום למשך 40 יום אפשר לבקש את הבקשה במחשבה או בדיבור. ראוי לציין כי שמעתי כבר על עשרות סיפורים של ישעות מעל הטבע למי שמתמידה ושומעת למשך 40 יום את הקו הישעות, יש סיפורים על מציאת זיווג, עשירות מופלגה, רפואה ועוד דברים מעל הטבע. הטלפון של קו הישועות 0733834050 ולאחר מכן להקיש 2448#5 ,  וללחוץ שלוחה 1 לשמיעת סיפור , בהצלחה מופלגה ומילוי כל משאלות ליבכן לטובה ובקרוב.
נא העבירו תוכן זה הלאה לבנות נוספות בכדי לזכות את הרבים וכל המזכה את הרבים זכות הרבים תלויה בה ותבורך מפי עליון אמן סלה.



יהי רצון מלפני אלהי השמים והארץ החוקר כליות ולב ומשלם לאדם כמעשיו וכפרי מעלליו שזכות התורה הקדושה וזכות זיכוי הרבים תעמוד לזכות בננו יוסף חיים בן אורה דליהנה שיזכה להקים בית נאמן בישראל עם זיווגו האמיתי משורש נשמתו ויהי הבנין בנין עדי עד מבורך ברוחניות וגשמיות וימלא ה' יתברך את כל משאלות ליבו לטובה ולברכה בטוב הנראה והנגלה אמן נצח סלה ועד כן יהי רצון. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע