chiddush logo

מאגר תמונות וצילומים לנושאי יהדות....

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 9/10/2021

רבים מאיתנו צריכים לעשות שימוש בתמונות באופן קבוע- גרפיקאים, מעצבי אתרים, אנשי תכנות, עיתונאות, מדפיסי מגזינים ועוד...

במקרים כאלו, לרוב חלק ניכר מאיתנו עושה שימוש במאגרי תמונות ענקיים ועולמיים שנועדו לצלמים ומכילים מיליארדי תמונות וצילומים... מאגרים אלו משמשים את התעשיה בכללותה. לתמונות אילוסטרציה וכדומה... חלקם חינמיים וחלקם בתשלום.

אולם לעיתים קרובות יש צורך לא רק בתמונות "כלליות", אלא גם בתמונות שנוגעות וצילומים שעוסקים באופן ישיר ביהדות- תמונות של אירועים, של חגים, תשמישי קדושה, ספרי קודש וכדומה...

נניח שאת או אתה צריכים לעצב פלייר שעוסק בנושא תורני- הזמנה לתפילה או שיעור או אירוע דתי גדול... בחלק ניכר מהמקרים תגלו שלא פשוט ואולי אפילו קשה למצוא תמונות יהודיות מתאימות באתרים הגדולים. ברובם התמונות הקשורות ליהדות הן כלליות מאוד, או מכילות פריטים בעייתיים (כמו לדוגמא- חנוכיה עם קנים לא ישרים, נשים רפורמיות עם תפילין וכדומה...).

כעת- הבעיה הזו נפטרה... מאגר חדש של תמונות יהודיות זמין לכולם. אתר בשם jewish-photos, מציע מגוון רחב מאוד של תמונות, אימגים, איורים ועוד... בנושאי יהדות שונים. החל ממקומות קדושים, עבור דרך תשמישי קדושה ועד לספרים ואוכל הקשורים ליהדות.

אז אם אתם צריכים תמונות יהודיות... חפשו את אתרhttps://www.jewish-photos.com   ותוכלו, לרוב בחינם לגמרי, למצוא תמונות יהודיות מתאימות. תמונות שיתאימו לכם לאיור ספרים, לשימוש באתרים, לליווי כתבות יהודיות, סרטונים, שיעורים ועוד...

אז עכשיו יש מאגר גדול של תמונות יהודיות לשימוש, חינמי... נסו את אתר תמונות יהודיות ותראו כמה יפות יכולות להיות תמונות שעוסקות ביהדות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע