chiddush logo

סכנה מבהילה

נכתב על ידי שניאור, 12/2/2013

 

חברים יקרים שלום רב

תארו לעצמכם שהינו יכולים ללחוץ על כפתור ולחזור כמה שבועות אחורה לפני שפרצה השואה הנוראה , והיינו יודעים את כל מה שאנחנו יודעים היום שקרה בשואה.

כמה היינו עושים ופועלים ומוכנים להקריב את נפשותנו להצלת כמה שיותר יהודים !!!

לצערנו אין אנו יכולים להחזיר את הגלגל אחורה אבל אנו בהחלט יכולים וחובה על כל אחד מאיתנו למנוע ששואה כמו שהייתה  או יותר  נכון הרבה יותר גרועה עם כל הנשק שקיים היום ואויבנו הקוראים מכל עבר להשמדה של מדינת ישראל ח"ו .

עלינו לעשות כל שביכולתנו למנוע או לפחות להציל כמה שיותר אנשים ממשפחתנו ,מאנשי עירנו ומעם ישראל בכלל.

במצבנו אין אנו יכולים לסמוך על אומות העולם שיהיו בעזרנו כמו בשואה עד שנקפו אצבע מליונים של יהודים נשרפו נישחטו ונרצחו באכזריות על ידי חיות צמאות דם.

הפעם האויבים שלנו הרבה יותר אכזרים מי שזוכר את תמונות פיגועי האוטבסים הלינץ ועוד הרבה תמונות אכזריות שכולנו מנסים לשכוח, הפעם האיוב שלנו אכזרי ביותר אוי לנו אם חלילה ניפול לידהם אל תסמכו על כיפת הברזל' בנשק אב"כ פגיע של כיפת ברזל רק תאפשר פיזור יותר נרחב של החומר ואת זה לא מגלים לנו.

יש לנו צבא חזק ברוך השם אבל כשכול העולם המוסלמי יתקוף מכל עבר אין לנו שום סיכום במקרה הטוב "תמות נפשי עם פלשתים" אין אני רוצה לפחיד אף אחד מכם רק מבקש מכם להתחנן על נפושתיכם לפני מי שאמר והיה העולם , בפניה זו אני מתכוון לעורר בכם תקווה , יש בהחלט מה לעשות !

גזרה דומה עמדה עלינו בעבר ועשינו פעולה שביטלה את הגזרה הדבר היחיד שניראה שאפשר לעשות על מנת להציל את המצב הוא לערוך.

שלושה ימים של התפילה צום והתבוננות זה נשמע מטורף הזוי פרימיטיבי ועןד הרבה דברים ששמעתי מאנשים אני חיב לעשות משהו להציל את העם שלי אני מוכן למסור את נפשי להציל את משפחתי חברי בני עירי את עמי .

אנא מכם הצטרפו אלינו לפרטים נוספים לתמיכה לסיוע לעזרה  זואת הזדמנות של כל אחד מאיתנו שאולי לא תחזור על עצמה הכנסו לכתובת המצורפת .

אז בבקשה תיכנסו לפה ותחליטו:  

http://www.restart-leumi.com/ 

לפחות עזרו לנו להגיע לכמה שיותר אנשים להתאחד באמת למען עם ישראל

קריאה זואת היא לכל עם ישראל, מי שמכיר אותנו יודע שאין לנו כל זיקה למפלגה פולטית כל מעשנו הוא לאחד ולהציל את עם ישראל ואין אנו בעלי דעות קיצוניות .

אני אענה על כל שאלה לכל דורש במייל בטלפונים 0527655115-0525807888

עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע

בברכה אורן זיו אור הגנוז

 

 

מעמדה יוצא הדופן של ישראל

 


מאת אריק הופר
לוס אנג'לס טיימס, 26.5.68
היהודים הם עם יוצא דופן: מה שמותר לאומות אחרות אסור על היהודים.
אומות אחרות מגרשות מאות, אפילו מיליוני אנשים, ואין בעיית פליטים. רוסיה עשתה זאת, פולין וצ'כוסלובקיה עשו זאת, תורכיה זרקה מיליון יוונים, ואלג'יריה – מיליון צרפתים. אינדונזיה זרקה השד-יודע-כמה סינים – ואיש לא מדבר על פליטים. אבל במקרה של ישראל, הערבים העקורים נעשו לפליטים נצחיים.
כולם מתעקשים שישראל חייבת לקבל חזרה כל ערבי וערבי. ארנולד טוינבי מודיע, שגירוש הערבים הוא אסון גדול יותר ממה שעשו הנאצים. מדינות אחרות, כשהן מנצחות בשדה הקרב, הן מכתיבות את תנאי השלום. אבל כשישראל מנצחת, היא חייבת להתחנן כדי לזכות בשלום.
כל אחד מצפה מהיהודים להיות הנוצרים האמתיים היחידים בעולם הזה. מדינות אחרות, כשהן מובסות שורדות ומשתקמות, אבל אם ישראל תובס - היא תוחרב.
אילו נאסר ניצח ביוני האחרון [1967] הוא היה מוחק את ישראל מהמפה ואיש לא היה נוקף אצבע להציל את היהודים.
אין מחויבות אחת ליהודים מצד כל ממשלה שהיא, שתהיה שווה את הנייר שעליו היא כתובה.
בכל העולם זועקים וזועמים כשאנשים מתים בווייטנאם או כששני שחורים נהרגים ברודזיה, אבל כשהיטלר טבח ביהודים איש לא מחה נגדו. השוודים, שמוכנים עכשיו לבטל את היחסים הדיפלומטיים עם אמריקה בגלל מה שאנו עושים בווייטנאם, לא השמיעו ציוץ כשהיטלר רצח יהודים. הם שלחו להיטלר מחצבי ברזל וכדורים מיסביים ונתנו שירותים לרכבות החיילים שלו בדרך לנורבגיה.
היהודים הם עם מבודד בעולם.
אם ישראל תשרוד, זה יהיה אך ורק בזכות מאמצים של יהודים. ומשאבים של יהודים.
ברגע זה ישראל היא בת הברית היחידה המהימנה וללא תנאי. אנחנו יכולים לסמוך על ישראל יותר מאשר ישראל יכולה לסמוך עלינו.
צריך רק לדמיין מה היה קורה בקיץ האחרון [1967] אילו הערבים ותומכיהם הרוסים היו מנצחים במלחמה, כדי להבין כמה הישרדותה של ישראל חיונית לאמריקה ולמערב בכלל.
יש לי תחושה שלא עוזבת אותי
מה שיקרה לישראל, יקרה לכולנו. אם ישראל תיספה, השואה תהיה עלינו.

ישראל חייבת להמשיך להתקיים!!!!

 

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע