פתאום לדוגמה אתה רואה שאדם שמח בזה שהוא גונב - אז זה רשע
ששמח ברשעותו.ואצלי זה התגלה באדם אחר ולא בתוכי.אחר-כך אתה
רואה שהאדם הזה לא רוצה תיקון שלו בחכמת הקבלה וזה ניקרא שזה
רשע אבל לא רשע גמור ,כי ברשע גמור כבר מאיר האור ומראה לו שלהיות
רשע זה רע ,ואז הוא מתפלל מתוך עומקא דליבא ועולה להיות צדיק .ובעל הסולם
כותב שצריך להיות שמח בגילוי הרשעים הפנימיים של האדם כי זה אומר שיהיה
תיקון שלו!בהתחלה מתתקן בו כלים דהשפעה וזה להיות צדיק ,וכש מתתקנים כלים
דקבלה אזי נהייה צדיק גמור!
ששמח ברשעותו.ואצלי זה התגלה באדם אחר ולא בתוכי.אחר-כך אתה
רואה שהאדם הזה לא רוצה תיקון שלו בחכמת הקבלה וזה ניקרא שזה
רשע אבל לא רשע גמור ,כי ברשע גמור כבר מאיר האור ומראה לו שלהיות
רשע זה רע ,ואז הוא מתפלל מתוך עומקא דליבא ועולה להיות צדיק .ובעל הסולם
כותב שצריך להיות שמח בגילוי הרשעים הפנימיים של האדם כי זה אומר שיהיה
תיקון שלו!בהתחלה מתתקן בו כלים דהשפעה וזה להיות צדיק ,וכש מתתקנים כלים
דקבלה אזי נהייה צדיק גמור!