chiddush logo

מה חשוב באירוע? החל מברכות בר מצווה ועד מקום לאירוע

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 17/1/2021

 חגיגת בר מצווה זו הפקה רצינית שיש לתכנן ולהזמין מראש את כל הדברים החשובים ולדעת שהכול מסודר, מאורגן ומוכן ליום המיוחל. המאמר יפרט את כל הדברים החשובים שכדאי להכין מראש.

 

לשריין מקום ותאריך לאירוע

על מנת שתוכלו להזמין את כל הדברים החשובים לבר המצווה, בראש ובראשונה עליכם להחליט היכן אתם רוצים לחגוג. האם תבחרו באולם או בגן אירועים ותזמינו משפחה וחברים, האם מספיק לחגוג באופן מצומצם יותר במועדון או בוילה להשכרה, האם אתם רוצים אירוע במקום סגור או במקום פתוח, אירוע במרכז הארץ או באזור גיאוגרפי אחר, האם תצטרכו להזמין אוטובוס למי שגר רחוק או רק לחברים מהכיתה, האם האירוע יכלול אטרקציות או שתחגגו במקום אטרקטיבי שהוא האטרקציה המרכזית כמו לונה פארק למשל, האם אתם צריכים מקום גדול או מקום קטן בהתאם לכמות המוזמנים ועוד. רשמו כמה מוזמנים אתם מתכוונים להזמין לאירוע, בחרו במקום ובדקו אם הוא פנוי בתאריך המבוקש ואל תשכחו לשלוח הזמנות לאורחים.

 

קייטרינג או מגשי אירוח?

הפקת אירוע בר מצווה היא אינה ענין של מה בכך. בהתאם למקום האירוע, לשעה, לעונה ולכמות המוזמנים תצטרכו לחשוב מה אתם מגישים לאורחים לאכול. אם אתם עושים אירוע בר מצווה באולם או בגן אירועים ובדרך כלל גם במועדון, לא תצטרכו לדאוג בעניין הקייטרינג ותוכלו להגיע לטעימות ולבחור במנות שאהבתם. כאשר מדובר על לוקיישנים אחרים ועל חידושים לבר מצווה עם הפקה מקורית בטבע, בבריכה, בוילה ואף בחצר הבית, עליכם להחליט האם תזמינו קייטרינג מוכן, מגשי אירוח או שתכינו לבד את הכיבוד בהתאם לכמות המוזמנים. נניח וחוגגים בר מצווה בכותל חשוב לשריין מקום למסעדה ולשלב טיול בירושלים ולשם כך תצטרכו להשכיר אוטובוסים. תכנית האירוע חשובה לא פחות וצריך להשקיע בה.

 

מה בתכנית?

אחד מהדברים הסטנדרטיים בחגיגה הן ברכות לבר מצווה שתמיד מרגשות את כולם. ברכות בר מצווה צריכות להיות מתוכננות מראש ואף מוקלטות באולפן הקלטות על מנת לא לעשות טעויות בערב החגיגה. תוכלו למצוא באינטרנט פורטל בר-בת מצווה שבו רשימה של אולפני הקלטה בהם כל אחד מבני המשפחה יקליט ברכה מרגשת ויפה. גם חתן בר המצווה יכול לקבל ממכם סיוע ולכתוב ברכה לאורחים, לסבא וסבתא וכד'. כתיבת ברכת בר מצווה היא דבר שאסור לפסוח עליו אפילו אם זה נשמע לכם קצת באנלי. כמו כן, חשוב לבחור באטרקציות שיתאימו למקום האירוע, לקונספט שלו ולתחומי העניין של בנכם. האטרקציות צריכות להיות מותאמות לגיל ולכן חשוב להתייעץ עם בנכם בכל הנוגע להן. חשוב שבאירוע הילדים יהיו עסוקים כדי לא לאבד ענין ולהתרוצץ ממקום למקום. כיום יש אטרקציות מיוחדות ומקוריות ולכם נותר רק לבחור אחת מהן וכמובן לא לשכוח להזמין צלם!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה