chiddush logo

קידום אתרים בגוגל – המקפצה לעסק שלכם

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 20/11/2020

 כל עסק שרוצה לקדם את עצמו, מחויב לפעול בכמה זירות במקביל, כאשר הבולטת מבניהן היא כמובן גוגל. גוגל, מנוע החיפוש שכבש את העולם, מאפשר לנו לקדם את עצמנו בעזרתו. אז איך עובד קידום האתרים בגוגל, אילו אפשרויות עומדות בפניכם, ואיך לבחור את איש המקצוע שיקדם את האתר שלכם לפסגה?


קידום אתרים בגוגל

כיום כל עסק יודע שאחת מפעולות השיווק והקידום האפקטיביות ביותר היא תחום הקידום בגוגל. במיוחד עם הדיגיטציה שמתרחשת לאחרונה, תחום הקידום בגוגל צובר תאוצה, והופך להיות "מאסט" עבור כל עסק.

כולנו מחפשים בגוגל

לפני שיוצאים לדרך, חשוב להבין את הכוח של גוגל כמנוע החיפוש הפופולרי בעולם. כולנו מחפשים בגוגל לפני שאנחנו ניגשים להזמין שירות או מוצר מסוים, ולרוב מסתכלים על התוצאות הראשונות בלבד. מכאן מגיעה המסקנה, שמי שלא נמצא במקומות הראשונים בגוגל, פחות חשוף לעיניהם של הגולשים, וכתוצאה מכך הסיכויים לקבלת פניות לעסק יורדים משמעותית.

 

איזה סוגים של קידום קיימים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל מתחלק לקידום אורגני, וקידום ממומן. מומחים לקידום אתרים ידעו לייעץ לכם על השילוב בין השניים, בצורה שתביא לכם כמה שיותר תוצאות.

 

קידום אתרים אורגני – למצוא חן בעיני האלגוריתם של גוגל

קידום אורגני מתייחס לתחום של מילות המפתח ואופטימיזציה של מנוע החיפוש. גוגל מציגה את האתרים על פי הדירוג שהוא נותן להם. אם אתרים רבים מקשרים אלינו, כנראה שאנחנו מעניינים, ולכם גוגל ייתן לנו דירוג גבוה. על ידי שימוש בקישורים ובמילות מפתח, גוגל יכול לקבל את הרושם שהאתר שלנו רלוונטי. הדבר מושפע מעוד כמה גורמים, כמו אחוזי נטישה – למשל, אולי הרבה אתרים מקשרים אלינו, אבל בפועל הגולשים יוצאים אחרי כמה שניות בגלל שהתוכן לא רלוונטי, או לא מעניין. גוגל מעניש על כך ומוריד אותנו בדירוג. מומחה לקידום אתרים יוכל לבנות עבורנו קיצורים בצורה האיכותית ביותר, שתעניק לנו תוצאות לאורך זמן.

 

מה היתרונות של קידום אורגני?

לקידום אורגני אמנם לוקח זמן להביא תוצאות, אבל אפשר בהחלט לומר שהסבלנות משתלמת. היתרון הבולט ביותר של קידום אורגני הוא שהוא יכול להביא לאתר שלנו זרימה של גולשים באופן טבעי, מבלי שנצטרך להוציא כסף. אם גוגל יראה אותנו כרלוונטיים, הוא ייתן לנו דירוג גבוה, ויציג אותנו לגולשים הרלוונטיים שמקישים מילות מפתח מהתחום שלנו.

 


קרדיוט תמונה: depositphotos.com  

קידום ממומן – מודעה בתשלום

קידום ממומן בגוגל פירושו לשלם על מודעה בגוגל, שתופיע למי שמחפש מילות מפתח דומות לשלנו. המודעה תעבוד כל עוד אנחנו משלמים לגוגל, מה שעלול לעלות סכום כסף רב בטווח הארוך. למשל, אם העסק שלנו הוא למשלוחי פרחים במרכז הארץ, כל מי שיחפש מילות חיפוש כמו "פרחים תל אביב" יוכל לראות את המודעה שלנו. מדובר בגישה לקהל איכותי, בעל סיכויים רבים לפנות אלינו. אם נקביל את זה למציאות – הרבה יותר משתלם לתלות מודעה על בייביסיטר בגן ילדים, מאשר בקניון.

 

מקדם אתרים מנוסה שיקפיץ את המכירות בעסק

קידום אתרים בגוגל היא מלאכה סבוכה, שדורשת ידע ומקצועיות. ודאו שאתם פונים לבעל מקצוע מנוסה, שיעשה הכול כדי להשיג לכם תוצאות במהירות ולאורך זמן.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע