chiddush logo

חניוני מאיה ניהול חניונים ומגרשי חניה מתקני חניה רובוטים ומערכות בקרה לחניונים ומגרשי חניה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 20/11/2020

 ניהול חניון ואו אחזקת חניון או טיפול שוטף בתפעול וניהול חניון או מגרש חנייה אינה משימה רגילה, ובמיוחד בימים טרופים אלו של נגיף הקורונה, חניונים רבים בקניונים או במרכזי מסחר סגורים ולא מעניקים הכנסה לבעלי הנכסים ומאידך ההוצאות נשארות עליהם להמשיך לאוורר את החניון, עליהם לשמור עליו נקי משלשלת יונים וציפורים אשר מרגישים בטוחים לקנן בזמן זה בתוך החניון.

 אנו חניוני מאיה חושבים שזהו הזמן הנכון ביותר לשפר את נראות החניון או מגרש החנייה, לשפץ את החניון או לסמן ולצבוע את החניון לפי התקן הנדרש. גם בימים אלה אנו מציעים למי שמבקש להשכיר את החניון או המגרש חניה או מחפש חברה לתפעול החניון שלו לפנות אלינו, חברת חניוני מאיה הינה חברה ותיקה ויציבה ומומחית בתכנוני חניונים ופיתוח והקמה של מגרשי חניה. אנו נטפל מול הרשויות המקומיות ,עיריות מכבי אש תברואה ועוד, אנו מחזיקים במתקני חנייה אוטומטים, אנו מתפעלים חדר שליטה ובקרה אשר צופה 24/7 שעות ביממה בכל מגרשי וחניוני החברה בכל הארץ .

אנו מחזיקים במערך תפעול ונותני שירותים ולוגיסטיקה ברמה הגבוהה ביותר מה שמעניק לנו יתרון בולט על פני כל המתחרים שלנו בארץ. אנו מסוגלים במספר ימים בודדים להקים מגרש חנייה מוכן ולהביא אותו  למיצוי מלא בתפעול שלו תוך כדי שיפור ההכנסות של מגרש החנייה. כמובן אנו גם עובדים בטכנולוגיות סלולר ואינטרנט מתקדמות עם מכשירי הכניסה לחניונים המתקדמים ביותר בעולם, תוך כדי אבטחה שמירה ויחס הוגן ללקוחות החניון או מגרש החנייה .

חניוני מאיה מספקים גם שרותי ייעוץ וניהול לחניונים בצורה חיצונית, אם ברצונך להחזיק בעצמך בחניון ואינך מעוניין למסור את התפעול השוטף של החניון או מגרש החנייה, אנו נספק לך את הציוד המתאים לתפעול ואחזקת החניון ותוכל גם לקבל מאיתנו גם שרותי ייעוץ באופן שוטף לחניון שלך או שרותי סימון וצביעה או שרותי נגישות לנכים או שרותי בקרה בלבד .

אל תהססו לפנות לחברת החניונים המובילה בישראל חניוני מאיה ניהול חניונים לכל שאלה או ייעוץ בכל הנוגע לתכנון פיתוח תחזוקה ותפעול חניונים ומגרשי חנייה .

חניוני מאיה גם שוכרים ורוכשים מגרשי חנייה .

לפרטים התקשרו עכשיו 8396*

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע