chiddush logo

איזו דירה תוכלו לקנות בפחות ממליון שקל בקריות?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 5/11/2020

בשנים האחרונות אנו לומדים כי מחירי הדיור עולים בצורה דרסטית, עוד החל משנת 2007 אז התחיל משבר הדיור שגרם להורדה הריבית והכפלה במחירי הדירות.


ירידת הריבית הובילה לעלות מימון נמוכה והפכה את קניית הדירות ליעדי השקעה ולא ליעדי מגורים בלבד, וכיום רוב המחירים עוברים בקלות את רף המליון כמעט בכל אזור בארץ.


אבל דירות למכירה בקריות יכולות לעלות פחות ממליון שקל, בשביל זה רצינו לעזור לעשות לכם סדר איך תוכלו לעקוף את מחירי הדיור המשוגעים ואיך לעשות קנייה חכמה מהסוג הזה.

דירות למכירה בקריות נחשבות כבר מזמן לפנינה נדלנית, לא רק בגלל הקרבה אל הים שבאזור חיפה אלא גם לקרבה לטכניון וגם לאוניברסיטת חיפה.


אלו הופכים את האזור לנחשק ולמרות המרחק היחסי שלו מחיפה ומהמרכז, אלו דווקא יכולים לשמש לנקודות יתרון ולהיות החלק העיקרי מהמחיר הנמוך שנוכל למצוא באזור זה.


לכן לפני שתתחילו לבדוק בעצמכם רצינו לעשות לכם מעט סדר במחירים, דירות שלושה חדרים יכולות להתחיל משבע מאות אלף שקלים וגם שש מאות אלף שקלים.


אלו מחירים שלרוב לא כוללים עמלת תיווך, אבל המחיר עצמו הוא מחיר אותו אפשר למצוא מרכז.
רוב הדירות האלו נמצאות בשכונות מבוססות וותיקות בעיר, בעלות גישה למוסדות חינוך ולתחבורה ציבורית ועונים כמעט כל הצרכים למשפחה צעירה.

אם אתם משפחה מבורכת ילדים תוכלו למצוא גם דירות בעלות ארבעה חדרים ושלוש וחצי חדרים גם בפחות ממליון שקלים!


דירות בין שלוש וחצי חדרים ינועו במחירים של שש מאות אלף שקלים ועד לתשע מאות אלף.
רובן במצב מעולה משופצות ונראות כחדשות, חלקן נמצאות באזורים חדשים בקרית ביאליק וקרית אתא וחלקן במוצקין.


גם כאן נוכל למצוא דירות העונות לצרכי זוגות צעירים וגם למשפחות מרובות ילדים, ואם נעשה השוואה קלה בין מוצקין לרחובות נוכל לקבל הבדל של בין מליון שקל לשמונה מאות וחמישים אלף!
מכן  נוכל להבין שדירות למכירה בקריות הופכות את האזור לא רק לפנינה נדלנית, אלא גם למקום טב ונכון למשפחות גדולות, החל מהתשתיות ועד לנראות הבית.


רוב הדירות למכירה בקריות עליהן פירטנו כאן מעל נמצאות לרוב באזורים מרכזים, ולהן מספר יתרונות בולטים- החל מתחבורה ציבורית בתוך העיר ועד יציאה לרכבות מחוץ לאזור הקריות וגם אזורי מסחר פארק שעשועים ובתי ספר.  


חשוב לזוכר כי רוב האזורים בקריות כיום נמצאים בפיתוח מתמיד, כך שבין אם בחרתם לקנות דירה להשקעה אז אתם יכולים להיות בטוחים כי לא רק שדמי השכירות ישתלמו בסוף אלא שיש סיכוי גדול שגם הנכס שלכם יעבור חידוש.


אך לאלו ממכם הרוצים לגור באזור הקריות, תוכלו למצוא אזורים ותיקים וחדשים שהולכים המשתרדגים עם השנים והופכים להיות הרבה יותר צעירים ואטרקטיבים.


כך לדוגמא תוכלו למצוא דירה בת שלושה וחצי חדרים בין סכומים של 600 אלף שקלים לשמונה מאות אלף שקלים, באזורים נוחים ושופעים במרכזי מסחר בתי ספר ופארקים חדשים.


על מנת שתקבלו סדר בדברים הכנו עבורכם מדגם קצר מכמה ערים לא מרכזיות.


נתחיל באשדוד שם דירת שלושה חדרים יד שניה באזור לא כל כך מרכזי וגם לא קרובה לים, יכולה להתחיל במליון שקלים חדשים!


אשדוד שגם היא עיר מתפתחת בשנים האחרונות ולמרות שהמחירים בפרויקטים החדשים שלה לא עוברים לרוב את חצי מליון השקלים, עדיין מחירי הדירות שם עומדים מעל למליון שקלים.


נתקדם מעט יותר מרכז מאשדוד ואנחנו מגיעים אל אור יהודה, שם מחיר דירת שלושה חדרים מתחיל רק במליון מאתיים.


לכן חשוב שתזכרו, בין אם אתם מחפשים דירות למכירה בקריות למגורים או להשקעה.



צילום:freepik


זכרו שזה הוא האזור בשבילכם, לא רק כי ההיצע גדול והאזור כולו מתפתח אלא כי גם המחירים באזור הקריות שפויים יותר מכל אזור אחר בארץ!


אם החלטתם לעשות עסקה מהסוג הזה, השתדלו להעזר בשמאי ויועץ נדלן.


בעזרת שמאי תוכלו לקבל פרופורציה בנוגע לעסקה שאותה תבצעו, וגם על מנת לשלם את המחיר המדויק ביותר שמגיע עבור אותו הכנס. ובעזרת איש נדלן תוכלו למצוא בלי הרבה מאמץ את פנינת הנדלן הבאה שלכם או את הבית החדש שלכם

היכנסו לאתר - https://sdirot.co.il/


בהצלחה בחיפושים! 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע