chiddush logo

הרופאים בהדסה מודיעים להרב מאיר אקר יש לך כמה שעות להיפרד מאשתך והילדים

נכתב על ידי יונתן שטנצל, 23/8/2019

 

הרופאים מבשרים למשגיח רוחני  מהמתמידים: 

יש לך כמה שעות להיפרד מאשתך והילדים

זה היה באמצע התפילה בישיבת המתמידים של שנת תשס"ב של ראש השנה, הרגשתי לא טוב ונפלתי לרצפה, באמצע תפילת שמונה עשרה, כל הבחורים סביבי לא הבינו מה קרה למשגיח? סחבתי את עצמי בקושי הביתה.הייתי יומיים בבית, ואז נסענו לבית החולים הדסה עין כרם לעשות השתדלות. הייתי אברך בן 26 עם ארבעה ילדים, עושים לי בדיקות מכל הכיוונים

 ואז מגיעים סביבי רופאים אחיות חמורי סבר, וכולם נראים מאוד מאוד מודאגים, והרופא מסביר לי שמצבי לא טוב. הסברתי לו שהרופא שמחליט זה הקב"ה.  אבל הרופא מתעקש:"אתה גומר בעוד כמה שעות, תתחיל להיפרד מהמשפחה שלך מאשתך ומ5 ילדיך", הסברתי לו: "רופא יקר לא אתה מחליט" והוא הסתכל עלי כמו איזה נעבאך שלא מבין את מצבו. כך מספר הרב מאיר אקער מבית שמש להרב יונתן שטנצל בקו החסד "אמר אביי", את הדרמה שהתחוללה במיון של בית החולים.  נשאתי את עיני לשמיים בביטחון, והתחלתי להתפלל לקב"ה, שאני רוצה לחיות, יש לי ב"ה אישה חשובה ילדים ותלמידים, התחלתי ללטף את ילדיי, ואמרתי להם כל פעם תשמעו לאימא מה שהיא תגיד לכם, אמרתי לאשתי יש לי חוב בחמוצי כהן של חצי שקל, ועוד כמה שקלים באיזה מקום, הרגשתי שאני מאבד תחושה בכל גופי, והבנתי שאני הולך להיפרד מהעולם. 

התחלתי להגיד סליחות, ועשיתי תשובה מאהבה ויראה, אבל הייתי מוטרד מה יהיה עם  אשתי החשובה והילדים שלי? מי ידאג להם? אוי ויי, זה מה שהטריד אותי, ואז התחייבתי שאם הקב"ה יבריא אותי, תן לי את הזכות  להתעסק עם גמילות חסדים, עם אלמנות ויתומים, כי זה הרצון של הנפטר לפני פטירתו. 

ואז שלחו אותי לסי טי נוסף אם אר אי ורואים צילום משופר לגמרי של מצב גופי, לאחר שקיבלתי על עצמי להתעסק בחסד. 

הרופאים לא הבינו מה קרה איך מצבי הרפואי השתנה, ואז אמרו לי שהכליות שלי לא מתפקדות, אבל הרבה ניסים  היו מאז, 

ומאז אני עוסק בארגון "בנינו" לסיוע ליתומים ואלמנות בזכות החסד ונולדו לי עוד 8 ילדים למרות שהרופא אמר לי שאין לי סיכוי להוליד יותר ילדים. .  


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע