chiddush logo

יעוץ בטיחות אש – מה זה אומר?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 15/3/2018

מהו ייעוץ בטיחות באש? מי מעביר סוג כזה של ייעוץ? וכיצד אפשר ליהנות מבטיחות נוספת במבנה באמצעות יועצים אלה. במאמר הבא נסביר לכם את כל הקשור ליעוץ בטיחות באש וזאת כדי שתוכלו להתמגן נגד אש בצורה הטובה ביותר.

לפני הכל – מהו יועץ בטיחות?

יועצי בטיחות אש הם אנשי שהוכשרו על מנת לסייע לכל אדם לדעת כיצד הוא יכול להתגונן מפני אש. יועצי הבטיחות מומחים במיגון שלל חללים בין אם מדובר במיגון חלל הבית, מיגון תעשיות, משרדים, בניינים, מבנים ציבוריים ועוד. לפרטים נוספים לחץ כאן

היועץ מסייע ומדריך את המנהלים במקום או את אנשי הקשר האחראיים על המבנה, בכל הכללים שקושרים לבטיחות אש והוא מסייע באמצעות אביזרים והדרכה להבין מהי הדרך הבטוחה ביותר להתמודד עם התלקחות אש ועשן.

אז מה עושים בעצם יועצי הבטיחות?

יועצי בטיחות אש כפי שהזכרנו הם אנשי מקצוע המומחים בבטיחות והם יכולים להיות גם יועצי אש וגם כבאים. היועצים מקנים הדרכה בכל מה שקשור להתמודדות עם אש, מיגון אש, לייעוץ מקיף בנושא הימנעות והתמודדות עם דליקות.

אנשי המקצוע מספקים תכנון והדרכה במבנים שונים תוך התקנה במידת הצורך של מגוון אמצעים שמסייעים להתמודד עם דליקות ועשן ביניהם: ספרנקלרים, מטפי אש, צינורות כיבוי אש, קופסאות אש ועוד.

היועצים מבצעים בנוסף תכנון הנדסי של דרכים להגן על מבנים נגד אש תוך סנכרון עם שירותי הכבאות וההצלה. יועץ בטיחות אש מסייע גם לתכנן מבנים על מנת שברגע של שריפה יוכלו האנשים הנמצאים במבנה לצאת מהמבנה בביטחון מקסימאלי.

אז אילו שירותים מספקים היועצים?

יועצי בטיחות באש מספקים מגוון שירותים ביניהם: ייעוץ בנושא בטיחות אש במבנה, תכנון תכניות להמלטות נכונה ממקורות אש, לגליזציה למבנים קיים, הכנת תיקי מפעל, תכנון מבנים, ייעוץ בנושא ציוד לבטיחות אש, טיפול בבקשות לרישיונות למבנים שונים, כתיבת הצעות מחיר לקבלנים, ניהול פרויקטים, הדרכה של עובדים במיגון והתמודדות במצבים של דליקות, טיפול וסנכרון מול שירותי הכיבוי וההצלה, ניהול פרויקטים ועוד.

מהיכן ניתן לקבל שירות מסוג זה?

שירותי ייעוץ ומיגון ניתן לקבל מחברות העוסקות במיגון אז, ומכאלה שמספקות ציוד לבטיחות אש. חברות אלה הן כאלה שיש בהם אנשי מקצוע המומחים בתחום, והן יכולות לאפשר לכם את כל הכלים שיעזרו לכם להציל חיים ולהימנע מאסונות. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה