דוקטרינת משיח בן יוסף ומשיח בן דוד
בס"ד בינ"ו עמ"י עש"ו ב"ה
דברים שמשיח בן יוסף צריך להיזהר מהם:
1) לא לכנוס את כול ישראל בהמוניהם לארץ ישראל אלה לתת להם להמשיך ולסבוב את כול כדור הארץ אנה ואנה אילך ואילך
2) לא לכנוס שום סנהדראות ולא להעמיד שום בית דין אחד לכול ישראל
3) לא לבנות בית מקדש באתרא במתחם הר הבית מעצים אבנים בלוקים בטון וחצץ אלה לחכות רק לבית מקדש משוכלל מהשמים
4) לא לנסות בשום צורה להחזיר את עבודת הזבחים כפי שהייתה במתכונתה במשכן בבית א' ובבית ב' עוד פעם בדורות האלו
5) לא לשעות לשיטת המיליטנטיות הימינית הקיצונית של למרוד באומות העולם ולהתקוטט עם ישמעאל
6) לא לנסות להחזיר בתשובה לדרכי האמונה הדתית את השאינם ישראל כי המדע האפיקורסי הכופר יאה לשאינם ישראל וכול שיטה דתית בקרב השאינם ישראל תשחק בסופו של דבר לידי ארמילוס הרשע, אלה רק בקרב הישראל למחות את הגוג ומגוג הרוחי.
7) לבטל את קליפת עמלק הגזעני רק בקרב הישראל ורק במקום שבו הוא מתלבש בעדתיות של התפוצות ולא בשום פנים ואופן אצל השאינם ישראל, אלה אך ורק לצורך הקיבוץ גלויות
8) שהקיבוץ גלויות יתבצע גם על פני המרחב של הזיווגים והשידוכים הבין עדתיים על כול סוגיהם
9) שהקיבוץ גליות יהיה גם קיבוץ גלויות שלתוך התורה ותוך ההלכה עד כדי הפיכת כול תורות האחרוני אחרונים לחטיבה אחת.
לסגור בעבודת הקיבוץ גלויות את כול הפערים שבישראל – חילונים דתיים, ספרדים אשכנזים, ימנים שמאלנים ופער הדורות.
כללי דורו של משיח בןדוד בתחילתם על פי הספירות:
1). חב"ד: חכמה – חכם יותר משלמה המלך כי בהשתכללות העולם לאורך הדורות צריך כבר חוכמה גבוהה יותר משל שלמה המלך.
בינה – שער הנון של הבינה מבואר בהרחבה כי הדור מסיים לברר שער הנון של הטומאה לכדי שער הנון של הקדושה.
דעת – ניצוץ של יעקוב ישראל אבינו אך לא ממוצע מחבר ולא נשמת כללות כדי שתהיה דעת מהמכפלה על כול העניינים אך לא השתררות זולה על הבריות.
2). חג"ת – אין מה לגעת בחג"ת מלבד תיקון קטן בתפארת משום שעניין חג"ת הוא עיקר הקלקול שהיה יכול להיעשות רק על ידי האבות 100 אמה גובה גופים לא בלי בעפר אלפי שנים וזכים ומזוככים הם הם המרכבה ולא גופים חלושים שכמו הדורות האחרונים.
3). נהי"ם – נביא גדול כמעט כמו משה רבנו עליו השלום, כמעט כמו ולא כמוהו ולא יותר כדי שזאת התורה תורה שבכתב ותורה שבעל פה לא תהיה מוחלפת או משונה בשום זמן חס ושלום.
ואין בין העולם הזה לימי המשיח אלה שעבוד מלכויות ובהתחלה כהרמב"ם יכירוהו מעט ולא הכרה כללית בישראל ובודאי שלא בעולם כולו במשיחותו וכתורה שבירושלמי גאולתם של ישראל על ידי בן דוד קמעה קמעה ובענווה מוחלטת ובלי שום חישובי קיצים ורעש וצלצולים, ושום מצווה פרטית לא בה תלויה הגאולה כולה.