וחושך על פני תהום
נכתב על ידי טל סייג, 12/8/2015
"...וחושך על פני תהום...", - תהום גימטרייה ישמעאל, תהום גימטרייה "להיות", כי הוא כול התאווה של הגבהות הכבוד הגאווה וההתנשאות הזולה והשחץ של ה"להיות" איזה שהוא עניין חשוב בעולם, - מצד החשיבות העצמית וקליפת הישות, ולהשתרר על הבריות בעולם, ובחינת העורה כבודי הזה מפיל את האדם לשז"ל, ומהשז"ל הזה יונקת קליפת ישמעאל, ולכן יש אצלהם הישמעאלים העניין של הכבוד הערבי, וכשפוגעים בכבוד הערבי זה מביא את ישמעאל למלחמות גדולות על הכבוד שלו, כי כול התכולה הערכית בדעת דיסוד שיצאה עם השז"ל שממנו הוא ינק את חיותו הכול גסות רוח וכבוד כוזבי, והוא מה שמיצר את ישראל בדורות האלו על פני ארץ ישראל, קליפת הישות המתלבשת בשז"ל וגורמת לעמלק להידבק בישמעאל ומצר את ישראל דרך גופים של ישמעאלים שבהם הוא מתלבש לכדי טרור ומלחמות נגדנו.
כי המודרניזים דוחף את בני ישראל הזכרים מילדות ונעורים ובחרות לקליפת קרייריסטיות עם תאווה עצומה "להיות", להיות איזה שהוא משהו חשוב ויקר בעולם, והיאושים מחוסר השגת זאת המטרה מפילים אותם לשז"ל המתלבש בעמלק שבישמעאל ומביא את הערבים לשנוא את המערב המודרניסטי כולו בכלל ואת ישראל בפרט ולראות בכול עיניינם בעולם מנגד לכבוד הערבי.
כי הסטיות המיניות שעוברות על האדם הממוצע שמביאות אותו לכדי שפיכת זרע לבטלה אינם משל עצמו ומשל רצונו, הם כיולים וכישופים שמכשפים אותו רשעים מוחלטים ברי דעה עליונים, חכמים להרע, שהם הנקראים בזוהר נג"ע ר"ע, כלומר ראשי תיבות נפילים גיבורים ענקים רפאים עמלקים והסטיות המיניות האלו העוברות על האדם במחשבה ובלב אינם המטרה בישבילם אלה רק אמצעי כדי בסוף שיהרגו יהודים היו לא תהיה, - כי אין להם באמת עניין עם הדיבר לא תנאף אלה עם הדיבר לא תרצח שהדבר מביא בסוף לכדי רציחה השם ישמרנו.
והוא העיכוב האחרון לביאת המשיח בחינת מה שבא בפסוק אחרי "תהום" – "...ורוח אלוקים מרחפת על פני המים:" – זוהי רוחו של משיח שיבוא ויגאלנו במהרה בימנו מכול הצרה הזאת.
להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
דיונים - תשובות ותגובות (0)