סופם יאה לתחילתם הגבוהה של בית מקדש שלישי
בית ראשון ושני נבנו בחלקתו של בינימין בחינת מזל דגים בחינת המזל הממונה על כפות הרגליים, שהוא האבר הכי נמוך באדם אך בית שלישי שעתיד להיבנות כשכול העולם יהיה ארץ ישראל וכול ארץ ישראל תהיה ירושליים וכול ירושליים תהיה בית מקדש, - בית המקדש השלישי יהיה כולו כעניין שיש בקודש הקודשים לא מחללו של עולם כמו לוחות הברית וארון הקודש, - לכן הוא בסופם שלו לא נבנה על פי ענייני חלקת בינימין כנגד כפות הרגליים הדבר הכי נמוך בקומת אדם אלה כנגד הדבר הכי נמוך שעוד איך שהוא שייך בקומת אדם אבל יצא מקומת אדם וזה המוצאות קלוח אמה צואה וזרע שניקברים מתחת לאדמה.
ועל ידי כך
שהסופם של בית שלישי יהיה נמוך יותר מהסופם של בתים ראשונים גם התחילתם שלו יהיה
גבוהה יותר, כי הם כול הדברים האלו הם מה שהיה באדם והתנתק מהאדם והוצנע מתחת
לאדמה כי לרעה הוא סופם לתחילתם של מה שלא היה כלל באדם ומנותק מן האדם למעלה
ולטובה והאדם רק ממליץ אותו במליצותיו, - שכול כך גבוהה שמחוץ למליצות קומת אדם, -
שכול מליצות קומת אדם המומלצות על השוכן במרומים שעתיד לשכון בבית שלישי האמורות
בתורה שלנו הם אך ורק כדי לסבר את האוזן האנושי ותו לא אך הוא אז יתגדל ויתרומם על
כול המליצות האלו לאין סוף שיעור וקומה.
ועל ידי סופם
מספיק נמוך מתבררת גם כול ארץ הנכר החוץ לארץ ולאט לאט מתהפכת לבחינת ארץ ישראל
שהמספר הראשוני ה832 (גימטרייה ארץ ישראל גימטרייה לב* הוי"ה (32*26=832)
גימטרייה יצחק שלא יצא מעולם מארץ ישראל כפול 4 אותיותיו 4*208=832) הוא 6379
בידיוק רדיוס כול כדור הארץ על כול ארצות הנכר שעל פניו (בערכים של בקרוב אלפיים
אמה או מה שנקרא בדורות האלו קילומטר כפול 6379).
כי הדר
בארצות נכר שאינם ארץ ישראל הוא בחינת כמי שחי בלא אלוה כלומר כפירה ואפיקורסות
שהוא בחינת נקודת הטורף של יציאת המוצאות קלוח אמה צואה וקרי ועל ידי בירור היניקה
מאחוריים הזו מתברר הבחינת נכר שאין לו אלוה ומתהפך לבחינת ארץ ישראל.
לכן הפרק
במשנה תורה, ספר דברים שבחומש, - שעליו מושתת הסופם הזה הוא פרק הפרשה הסתומה הזאת
בפרשת כי תצא של הצנעת צואה והטהרות מקרי ועל ידי דקדוק בענייני קלוח אמה צואה
וקרי מושתת סופם מספיק איתן ומספיק נמוך כלומר מתחת לאדמה, - לתחילתם הגבוהה הזה
שמעל כול בוננות, - ולאמצע אמצעי האמצעים שהוא בית שלישי משוכלל מהשמיים שנבנה
מאבן טובה שמשתכללת מהבל פיהם של ישראל העוסקים בכול מילי הקדושה בחינת אכף לעמל
פיהו.
כי מה שהושתת
ולעולם לא נחרב זהו הכותל שלנו, הושתת בזכות עבודת דוד המלך על העניינים האלו של
המתחת לאדמה של הלכות דם נידה שגילה מסכת נידה, ועכשיו להשלמת בית שלישי העבודה
היא לגמור ולגלות מסכת על כול העניינים האלו.
ועל ידי כך מסתיימת עבודת הברורים צירופים ליבונים שמבוארת בספר דניאל עד תומה, - עד השיריים דשיריים דשיריים שלה עד בחינות היניקה מאחוריים הכלולות בה וזוכים ללעתיד לבוא המצופה במהרה בימינו.